بیوگرافی کوین دورانت بسکتبالیست آمریکایی



کوین دورانت سن, عکس های کوین دورانت, کوین دورانت و همسرش

والپیپر کوین دورانت 

 

بیوگرافی و عکس های کوین دورانت  

کوین دورانت با نام کامل Kevin Wayne Durant متولد سال ۱۹۹۸ میلادی در ناحیه واشینگتن، پایتخت ایالت آمریکا متولد شده است و یکی از برترین بازیکن های قرن بیست و یک حساب می شود. در ادامه جهت خواندن بیوگگرافی کامل کوین وین دورانت و داستان زندگی نامه شخصی همراه ما باشید.

چکیده ای از بیوگرافی کوین دورانت

نام کامل: کوین وین دورانت / Kevin Wayne Durant

متولد: سال ۱۹۹۸ م. در واشینگتن دی.سی

حرفه: ورزشکار، بسکتبالیست

ملیت: آمریکایی

پست: مهاجم ریزتک

 

بیوگرافی کوین دورانت

کوین دورانت چهارمین فرزند پدر و مادرش یعنی واندا پرات و وین پرات بود که ملیتی آفریقایی-آمریکایی داشتند. در چند ماهگی کوین پدرش آنها را ترک کرد و در نتیجه او همراه با مادر و مادربزرگش بزرگ شد و در مدارسی که به صورت فعال به ورزش بسکتبال می پرداختند مانند آکادمی مسیحی ملی، اوک هیل و... ثبت نام کرد.

 

 بیوگرافی کوین دورانت, کوین دورانت بسکتبال, ستاره بسکتبال آمریکا

عکس کوین دورانت ورزشکار آمریکایی

 

دور بودن کوین از پدرش مدت زیاد طول نکشید و سرانجام در سیزده سالگی همراه او برای مسابقات بسکتبال به مریلند سفر کرد؛ او در این زمان حدودا ۱.۸ متر قد داشت و شماره سی و پنج را جهت ادای احترام به مربی خود در اتحادیه بازیکنان آماتور که در سن ۳۵ سالگی به قتل رسید، انتخاب کرد. 

 

اولین تجربه حرفه ای کوین دورانت

جالب است بدانید این بازیکن سرشناس تا ده سالگی به صورت کامل طعم رقابتی جدی را نچشیده بود اما پس از یازده سالگی و تجربه بازی بسکتبال تصمیم گرفت به یک ورزشکار حرفه ای در این رشته تبدیل شود.

سومین سال حضور او در مسابقات بسکتبال دبیرستان همراه با انتخاب دورانت به عنوان دومین بازیکن مطرح شد و قد او نیز به تقریبا ۲ متر افزایش یافته بود. 

 

دوران تحصیل در دانشگاه کوین دورانت

در این زمان کوین دورانت در مسابقات دانشگاهی شرکت می کرد که میانگین ۲۵.۸ امتیاز و ۱۱.۱ ریباند را کسب کرد و در سال ۲۰۰۷ به عنوان پیک دوم درافت شد.

 

دوران حرفه ای کوین دورانت

سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۶ میلادی، یعنی زمان بازی برای اکلاهما سیتی تاندر آغاز دوران حرفه ای بود و کوین توانست در بهترین سال خود میانگین ۳۲ امتیاز در هر بازی را ثبت کند. او همراه با لبرون جیمز و کارملو آنتونی تنها روکی های سال اولی هستند که توانستند میانگین امتیاز بیست را ثبت کنند. همچنین دورانت در اولین بازی پنجاه امتیازی اش با ثبت ۵۱ امتیاز در برابر دنور ناگتس در فصل ۲۰۱۱ - ۲۰۱۲ پیروز شد و فصل بعدی به جرگه بازیکنان ۵۰ - ۴۰ - ۹۰ درامد؛ درصد ها، پرتاب آزاد و پرتاب سه امتیازی و منطقه ای تشکیل دهنده این ارقام هستند.

 

بهترین حرکات کوین دورانت, کوین دورانت, عکس کوین دورانت

عکس و بیوگرافی کوین دورانت ورزشکار آمریکایی-آفریقایی

 

از دیگر افتخارات او در این دوره دستیابی به MVP در فصل ۲۰۱۳ - ۲۰۱۴ می باشد.

 

پس از این دوره سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ با پیوستن به گلدن استیت واریرز قراردادی دو ساله با مبلغ ۵۴ ملیون دلار برای کوین دورانت همراه بود. فینال فصل ۲۰۱۷ - ۲۰۱۸ تیم واریرز برای چهارمین بار متوالی، و دومین بار همراه با کوین به فینال رفتند و پیروزی چهار بر صفر مقابل کلیولند کاوالیرز که بازیکن مطرحی چون لبرون جیمز را در تیم خود داشت دست یافت. 

آخرین فصل او با این تیم ۲۰۱۸ - ۲۰۱۹ بود که با قراردادی ۶۱.۵ میلیونی همراه بود. 

 

در سال ۲۰۱۹ نیز به تیم بروکلین نتس پیوتس و قراردادی با این تیم بست.

 

ازدواج و همسر کوین دورانت

کوین دورانت ورزشکاری جذاب و پردرامد است که توجه افراد بسیاری را به خود جلب می کند. از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ شایعه هایی مبنی بر رابطه کوین دورانت با خواننده آر اند بی لتویا لوکت وجود داشت اما هیچ کدام از آنها هرگز این شایعات را تایید یا رد نکردند.

 

کوین دورانت, عکس کوین دورانت, بیوگرافی کوین دورانت

کوین دورانت با چند نفر رابطه داشته که نتیجه برخی آنها ازدواج و سپس طلاق بوده است

 

پس از آن در سال ۲۰۱۳ او همراه با مونیکا رایت بازیکن بسکتبال به عنوان یک زوج ورزشی عالی ظاهر شد و هفت ماه بعد نیز نامزد کردند. اما رابطه آنها تنها یازده ماه دیگر دوام آورد و دلایل جدایی آنها به درستی مشخص نشد اما در یک سال پس از این اتفاق در مصاحبه ای چنین بیان کردند:

 

از طرف کوین دورانت: «من یک همسر دوست داشتنی داشتم اما واقعا نمیدانستم چگونه باید ادامه دهم... ما تنها راه های جداگانه ای داشتیم.»

 

مونیکا نیز اظهار کرد:‌ «بله در آخرین بار من با کوین دورانت مجبور به انتخاب و خطراتی شدم. انتقادهای بسیاری در آن زمان به من شد و بسیاری از مردم فکر می کردند من دیوانه هستم که بخواهم آن را ترک کنم. من فکر میکردم که خدا به من پشت کرده اما به اعتقاداتم پایبند بودم و نتیجه آن را دیدم.»

 

او در ادامه رابطه ای نیز با یاسمین شاین بازیکن بسکتبال و کریستال رنی، بازیگر و مدل و خواننده داشته است. همچنین کاسندرا آندرسون در طول فصل ۲۰۱۷ - ۲۰۱۸ با کوین دورانت بود.

 

درباره خانواده کوین دورانت

پدر او، وین پرات به عنوان افسر پلیس مشغول به خدمت بوده است و در زمان کودکی کوین از مادرش جدا شده است. اما در سیزده سالگی کوین آنها پیش یکدیگر بازگشتند و خانواده اشان نیز با تولد دو فرزند دیگر نیز بزرگتر شد!

 

مادرش نیز زنی قدرتمند است که کوین و برادر بزرگترش را که تنها سه سال داشت با مشکلات بسیاری بزرگ کرده است و همیشه حامی فرزندانش بوده است.

کوین با مادرش رابطه ی نزدیک تری دارد و از مادرش در مراسم هایی تشکر کرده است. 

 

فیلم سینمایی کوین دورانت, بهترین حرکات کوین دورانت, کوین دورانت

عکس های کوین دورانت بسکتبالیست حرفه ای

 

در میان خواهران و برادران او با برادرش تونی رتباط نزدیک تری دارد و در رابطه با تاثیر های او گفته است:

«تو به من یاد دادی به خودم اعتماد و اعتقاد داشته باشم؛ پس من تونستم کارایی رو انجام بدم که فکر میکردم تواناییش رو ندارم»

 

قراردادهای تبلیغاتی کوین دورانت

کوین دورانت نیز مانند دیگر افراد مشهور و سلبریتی ها با کمپانی های بسیاری جهت تبلیغات و برندیگ معاملاتی انجام می دهد. از جمله این شرکت های می تون به نایک، بیتس، سونیک و American Family Insurance، Alaska Airlines، Gatorade، Panini، General Electric و 2K Sports اشاره کرد.

 

تتو و خالکوبی های کوین دورانت

کوین دورانت تتوهایی در بخش های مختلف بدن خود دارد که شامل چهره ای از مسیح، نام هایی از نزدیکان، ضرب المثل و آیه هایی از انجیل مانند «با ایمان راه برو نه با چشم» و حرف W به عنوان نمادی از واشنگتن و ملیت او می شوند.

 

بهترین حرکات کوین دورانت, کوین دورانت, عکس کوین دورانت

کوین دورانت به فرهنگ و استایل هیپ هاپی علاقه مند بوده و تتویی از توپاک دارد

 

همچنین خالکوبی 2pac رپر معروف آمریکایی در پای چپ این بسکتبالیست سرشناس دیده می شود.

 

سایر علایق کوین دورانت

او به غیر از بازی بسکتبال به منابع دیگری نیز علاقه مند است که از جمله آن می توان به عکاسی اشاره کرد و یکی از عکاس های معتبر برای 50 Super Bowl در سال ۲۰۱۶ بوده است. همچنین کوین در فیلم کودکان Thunderstruck ساخته شده در سال ۲۰۱۲ نیز ایفای نقش کرده است.

 

افتخارات کوین دورانت

۲ بار قهرمانی NBA

۲ بار بهترین بازیکن فینال

۱ بار کسب جایزه MVP

۹ بار حضور در آل استار

۱ بار بهترین بازیکن آل استار

۵ بار در تیم اول سال

۲ بار در تیم دوم سال

۴ بار امتیاز آورترین بازیکن سال

۱ بار روکی سال

۱ بار بهترین بازیکن آل استار ستارگان در حال رشد

حضور در باشگاه ۹۰-۴۰-۵۰ (دقت پرتاب آزاد، پرتاب سه امتیازی و پرتاب منطقه ای)

۱ بار بهترین بازیکن دانشگاهی سال

۱ بار بهترین بازیکن جام جهانی

۲ بار بهترین بسکتبالیست مرد سال آمریکا

۱ بار قهرمانی در جام جهانی

۲ بار قهرمانی در المپیک

دانشگاه تگزاس به افتخار او شماره ۳۵ خود را برای همیشه بازنشسته کرد

 

گالری عکس های کوین دورانت

 

عکس کوین دورانت, بیوگرافی کوین دورانت, کوین دورانت بسکتبال

عکس و بیوگرافی کوین دورانت بسکتبالیست محبوب

 

 کوین دورانت, عکس کوین دورانت, بیوگرافی کوین دورانت

ورزشکار آمریکایی کوین دورانت درحال دوچرخه سواری

 

کوین دورانت سن, عکس های کوین دورانت, کوین دورانت و همسرش

کوین دورانت در زمین بازی بسکتبال

 

گردآوری: بخش ورزش بیتوته 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------