بیوگرافی ریکاردو کاکا فوتبالیست برزیلی



کاکا, بیوگرافی کاکا, عکس کاکا

بیوگرافی کاکا ، بازیکن برزیلی آث. میلان

 

بیوگرافی کاکا فوتبالیست + عکس های کاکا و همسرش

کاکا فوتبالیست توانا و جذاب و بنام برزیلی جزو آن دسته از معدود انسانهای موفقی است که در کنار موفقیت های ورزشی در زمینه تحصیلات هم موفق بود. با ما همراه باشید تا در مورد زندگی نامه این فوتبالیست جذاب برزیلی بیشتر بدانیم.

چکیده ای از بیوگرافی کاکا

نام اصلی : ریکاردو ایزکسون دوس سانتوز لیته

تاریخ تولد : 22 آپریل 1982

محل تولد : گامای برزیل

پست فوتبالی : هافبک هجومی

 

بیوگرافی کاکا

کاکا نامی است که برادر کوچکترش وی را به این اسم خطاب میکرد، چون نمیتوانست نام اصلی اش را به درستی تلفظ کند. در این مقاله ما هم به علت تلفظ راحت تر از اسم کاکا استفاده خواهیم کرد. البته همه او را به این نام می شناسند. همراه ما باشید.

 

نام کامل کاکا, بیوگرافی ریکاردو کاکا, تعداد گل های کاکا

تصویر کاکا و پسرش 

 

ریکاردو ایزکسون دوس سانتوز لیتهر ملقب به کاکا در 22 اپریل 1982 در گامای برزیل به دنیا آمد. پدرش مهندس عمران است و بوسکو نام دارد. مادرش هم معلم دبستان است و سیمونی نام دارد. برادر کوچکش که او نیز فوتبالیست است رودریگو نام دارد. 

کاکا به علت وضعیت مالی خوب خانواده اش هم در زمینه تحصیل موفق بود و هم در کنار آن توانست در زمینه ورزش مورد علاقه اش یعنی فوتبال موفق باشد.  

 

خانواده کاکا زمانی که او هفت سال داشت به سائو پائولو نقل مکان کردند. 

کاکا از همان دوران دبستان استعداد هایش در زمینه فوتبال کشف شد. کاکا از طرف مدرسه وارد یک باشگاه محلی به نام الفاویل شد و از طریق همان باشگاه بود که به فینال مسابقات محلی راه یافت. در همان موقع عضویت در آکادمی را به او پیشنهاد کردند. و به این تریتب در هشت سالگی عضو تیم باشگاه سائو پائولو شد. 

 

در 18 سالگی بر اثر حادثه ای دچار شکستگی ستون فقرات شد که ممکن بود منجر به فلج شدن دائمی شود اما به گفته خودش به دلیل اعتقادی که به مسیح داشت به طور معجزه آسایی سلامتی اش را بدست آورد و توانست به آرزوی قلبی اش یعنی فوتبالیست شدن دست یابد. 

او در باشگاه های سائو پائولو، باشگاه فوتبال آ.ث. میلان، لس انجلس لیکرس و  رئال مادرید بازی کرده است. او همچنین در تیم ملی برزیل نیز حضور داشته است. 

 

آغاز کار حرفه ای کاکا

 

بیوگرافی کاکا, عکس کاکا, عکس های کاکا

تصویر فوتبالی از نوجوانی کاکا 

 

کاکا توانست در 15 سالگی با تیم باشگاهی سائوپائولو قرارداد رسمی ببند. و نخستین بازی خود را برای بزرگسالان  در اول فوریه 2001 انجام داد. در طول سه فصلی که برای این تیم بازی کرد توانست در 125 مسابقه رسمی بازی کند و 47 گل به ثمر برساند.

 

حضور کاکا در تیم ملی جوانان 

در سال 2001 کاکا برای بازی در مسابقات جام جهانی جوانان به تیم ملی جوانان برزیل دعوت شد، اما با شکست در برابر غنا در دور نیم نهایی از دور مسابقات حذف شد. 

در ژانویه  سال 2002  با دعوتش به تیم ملی بزرگسالان توانست نخستین تجربه ملی اش را در یک بازی دوستانه مقابل بولیوی داشته باشد. 

کاکا در سال 2003 بعنوان کاپیتان تیم ملی زیر 23 سال برای شرکت در جام طلایی کونکاکاف انتخاب شد. او در این بازی توانست سه گل بزند. که نتیجه آن قرار گرفتن تیم برزیل در جایگاه دوم بود. 

 

کاکا برای حضور در جام کنفدراسیون های سال 2005 در ترکیب تیم ملی برزیل قرار گرفت. او در هر پنج بازی شرکت کرد و در مرحله نهایی توانست یک گل در مقابل آرژانتین به ثمر برساند. 

در اولین بازی برزیل در جام جهانی 2006 و در بازی مقابل کروواسی بود که  موفق شد تک گل  پیروزی را به ثمر برساند و بعنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شود. 

 

کاکا, بیوگرافی کاکا, عکس کاکا

بیوگرافی ریکاردو کاکا

 

در سال 2009 در جام کنفدراسیونها در رقابتهای ملی برزیل حضور داشت و دو گل به ثمر رساند. 

در جام جهانی 2010 در آفریقای جنوبی کارت قرمز دریافت کرد. اگر چه او در این بازی گلی به ثمر نرساند اما به واسطه سه پاسی که منجر به گل شد به عنوان بهترین پاس دهنده در این بازی شناخته شد. 

 

در سال 2013 برای بازی مقابل ایتالیا، روسیه و لندن به ژنو دعوت شد. در سال 2014 برای بازی مقابل تیم های ژاپن و آرژانتین به برزیل فرا خوانده شد. 

در سال 2015 برای شرکت در جام ملتهای امریکای جنوبی جزو هفت بازیکن جانشین در ترکیب ابتدایی برزیل بود.

 

در اواخر ماه می 2016 برای بازی در کوپا آمریکای قرن بعنوان بازیکن جانشین به ترکیب تیم ملی برزیل دعوت شد. در همین ماه و در یک بازی مقابل پاناما که در دقیقه 80 وارد بازی شد تیمش در این بازی پیروز شد ولی کاکا به دلیل مصدومیت نتوانست به مسابقات بعدی راه پیدا کند.

 

عضویت کاک در تیم میلان

 

بیوگرافی ریکاردو کاکا, تعداد گل های کاکا, بیوگرافی ریکاردو ایزکسون دوس سانتوز لیته

کاکا در تیم میلان

 

کاکا در سال 2003 با دریافت 8.5 میلیون یورو از طرف باشگاه آث میلان به عضویت این باشگاه  در آمد. به واسطه استعداد فراوانی که داشت توانست در مدت کمتر از یک ماه عضو تیم اصلی شود و در پست هافبک تهاجمی بازی کند. 

 

در همان فصل اول عضویتش در باشگاه موفق شد 10 گل به ثمر برساند و به لطف پاس گل های حرفه ای او باعث شد که تیم میلان در سری A  ثبت شود. کاکا از طریق همین تیم موفق شد به قهرمانی سوپر جام اروپا و نائب قهرمانی جام بین قاره ای و سوپر جام فوتبال ایتالیا دست یابد. وی توانست در پایا ن فصل به جایزه بازیکن سری A دست یابد و کاندید توپ طلای اروپا و رتبه نهم بازیکن سال فوتبال جهان شود.

 

حضور کاکا در رئال مادرید 

 

کاکا و همسرش, عکس جدید کاکا, نام کامل کاکا

تصویر کاکا با پیراهن رئال مادرید

 

طی یک گزارش تلوزیونی ارائه شده برای کاکا ، در ارتباط با پیشنهاد 65 میلیون یورویی  فلورنتینو پرز رئیس جدید رئال مادرید که در تاریخ 3 ژوئن 2009 پخش شد، دو روز بعد کاکا میلان را به مقصد مادرید ترک کرد. 

 

بازگشت کاکا به میلان 

در دوم سپتامبر سال  2013 باشگاه میلان  قرار داد آزاد پیوستن مجدد کاکا را از رئال مادرید به باشگاه میلان تائید کرد و به دنبال توافق شخصی کاکا یک قرارداد دوساله با میلان بسته شد. طبق این قرارداد دستمزد کاکا به نصف دستمزدی که از باشگاه مادرید میگرفت یعنی به چهار میلیون یورو در سال رسید. بعد از پیوستن مجدد به  باشگاه میلان شماره ای که در دوره پیش میپوشید یعنی شماره 22 به او تعلق گرفت و بعنوان کاپیتان دوم  تیم انتخاب شد و  در نخستین بازی اش برای میلان در مقابل کیاسو بازوبند کاپیتانی را بست. 

 

ازدواج و فرزندان کاکا 

 

کاکا و همسرش, عکس جدید کاکا, نام کامل کاکا

عکس کاکا و همسرش در کنار فرزندانشان

 

کاکا در 23 سپتامبر 2005 در کلیسایی در سائو پائولو با دختر مورد علاقه اش به نام کارولین که آن زمان 18 سال داشت ازدواج کرد. کارولین فرزند نماینده ایتالی الاصل کمپانی "دیور" بود. آتها از دوران کودکی همدیگر را میشناختند و به هم علاقه داشتد.   

حاصل این ازدواج یک پسر به نام لوکا سلیکو لیته (2008) و یک دختر به نام ایزابلا (2011) است. 

 

در سال 2015 کاکا و کارول در شبکه های اجتماعی اعلام کردند که از هم جدا شده اند. 

کاکا به واسطه نسبیت با همسر ایتالیایی الاصلش موفق به دریافت تابعیت ایتالیا شد. 

او در زمینه تبلیغات برای آدیداس نیز فعالیت دارد. همچنین بعنوان مدلینگ برای آرمانی (طراح لباس ایتالیایی) فعالیت دارد که البته همین امر موجب شد تا دولچه و گابانا از حضور او در مجموعه عکس چاپ شده هم تیمی هایش جلوگیری کنند. 

 

نقش مذهب در زندگی کاکا

کاکا از نظر مذهبی بسیار معتقد و مقید به مذهب اونجلیسم ( مسیحیت انجیلی) است، بطوری که همان طور که قبلا در این مقاله ذکر شد وی بعد از حادثه شکستگی ستون فقراتش که ممکن بود منجر به فلج دائمی اش شود و سلامتی اش را دوباره به دست آورد را از  معجزات حضرت مسیح عنوان میکند. او همچنین در کلیسا فعالیت گسترده ای دارد. 

کتاب مورد علاقه اش کتاب مقدس و موسیقی مورد علاقه اش نیز گاسپل است.

 

او در سن 12 سالگی به دین مجذوب شد. مذهب در زندگی شخصی و در فعالیتهای ورزشی اش نقش پررنگی دارد. او در جشنهای قهرمانی جام جهانی 2002 با برزیل و قهرمانی اسکودتو در سال 2004 و و قهرمانی چمپیونزلیگ در ۲۰۰۷ با میلان با در آوردن پیراهنش از عبارت نوشته شده روی تی  شرتش "من متعلق به عیسی هستم"  رونمایی کرد. اون این جمله را به همراه جمله "خداوند وفادار است" در کفشهایش حک کرد. 

 

او در یک مصاحبه تلویزیونی گفته که دوست دارد در آینده یک کشیش شود. 

کاکا در شادیهایش بعد از گل زدن با انگشتان خود به معنای شکر گزاری از خداوند  به آسمان اشاره میکند. 

پس از پیروزی 4 بر 1 مقابل تیم آرژانتین کاکا و تعدادی از هم تیمی هایش  پیراهنی مه روی آن جمله "عیسی دوستت دارم" به زبیانهای مختلف نوشته بود را پوشیدند. 

کاکا میگوید آرزویش این بود که به عنوان یک حرفه ای در سائو پائولو و در تیم ملی برزیل بازی کند اما خداوند بیشتر از آن چیزی که او میخواسته به او عطا کرده است. 

 

کاکا در نقش سفیر غذا

کاکا همچنین در فعالیتهای خیریه نقش دارد. او از ماه نوامبر سال 2004 به عنوان سفیر غذا در برنامه جهانی غذای سازمان ملل متحد برای کمک به کودکان محروم فعالیت میکند. او در این پست به عنوان جوان ترین عضو شناخته شده است. 

 

بیوگرافی ریکاردو کاکا, تعداد گل های کاکا, بیوگرافی ریکاردو

کاکا و همسرش کارولین سریکو

 

گردآوری : بخش ورزشی بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه های ورزشی(ورزشکاران، درمان با ورزش، ورزش عمومی، زیبایی اندام و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------