بیوگرافی ری مستریو + عکس



ری مستریو ,ریمستریو ,کشتی کج ری مستریو

ری مستریو

 

 بیوگرافی ری مستریو، کشتی کج کار معروف

اسکار گوتیئرز( به اسپانیایی:Óscar Gutiérrez) کشتی کج کار حرفه ای است که بیشتر با لقبش ری میستریو شناخته می شود. درحال حاضر با کمپانی wwe قرارداد دارد ولی چند وقتی است که مسابقه نمی دهد.

 

ری مستریو ,ریمستریو ,کشتی کج ری مستریو

کشتی کج ری مستریو

 

چکیده ای از بیوگرافی ری مستریو

تاریخ تولد: ۱۲ دسامبر۱۹۷۴

محل زندگی:  ایالات متحده آمریکا 

پیشه: کشتی کج

وزن : ۷۹کیلوگرم

قد:  ۱۶۸ سانتی متر 

 

بیوگرافی ری مستریو

نخستین چالش بزرگ ری مستریو در سن ۱۴ سالگی بود. وی به مکزیک نقل مکان کرد و زیر نظر عموش آغاز به یادگیری کشتی کج به سبک لوچالیور کرد و نخستین اسمی که برای خودش در نظر گرفت مارمولک سبز بود، دید که اسمش خيلي ستم هست، عوضش کرد به مرغ مگس خوار و با همین اسم های جک و جونور درگیر بود که عمویش اسمش را به  تغییر میدهد به جونیور ری مستریو.

 

rey mysterio در سال ۱۹۹۱ کار خود را خيلي خوب آغاز می کند و کلی جوایز و افتخار برای خود ثبت می کند و به یکی از مهم ترین کشتی گیران مکزیک بدل می شود. همینطور او با پدر خودش هم مبارزه نموده است و پس از آن به تور پل هیمنت خورد و با کمپانی ECW به تاریخ سپتامبر ۱۹۹۵ آغاز به فعالیت کرد.

 

در کمپانی ECW نوع و سبک کشتی گرفتن ری مستریو به چشم می آمد و طولی نکشید که وی به کمپانی WCW رفت. پس از آن مسابقاتی با کریس جریکو، ادی گوئرو و همینطور ملینکو داد که سبب شد او به مدت سه ماه قهرمان WCW شود.

 

ری مستریو همراه با اج با شکست براک لزنر و تجیری قهرمان تگ تیم اسمکداون شد. ولی در نو مرسی ۲۰۰۲ آهن ها را از بنوا و انگل شکست خوردند. ولی در ۷ نوامبر توانستند انتقام بگیرند و بار ديگر قهرمانی را بردند.

 

ولی باز هم در سوروایور سریز ۲۰۰۲ در یک مسابقه ی سه تیمه در برابر ادی و چاوو, انگل و بنوا عنوان را به گررو ها شکست خوردند .۵ ژوئن ۲۰۰۳ ری مستریو با شکست مت هاردی توانست عنوان سبک وزن را ببرد. ولی چند وقتی بعد سپتامبر تجیری عنوان رو از ری مستریو برد. در نخستین مسابقه ی WWE در سال ۲۰۰۴ در ۱ ژانویه ری مستریو با شکست تجیری بار ديگر قهرمان سبک وزن گردید.

 

ری مستریو ,ریمستریو ,کشتی کج ری مستریو

عکس ری مستریو

 

در نو وی اوت تاریخ ۱۵ فوریه ۲۰۰۴ چاوو گررو با کمک پدرش توانست قهرمانی را از ری مستریو بگیرد در اصل اختلاف آنها سر ادی بود، چاوو با ادی بد بود و ادی رو زده بود، ری هم عصبانی گردید و چاوو رو زد و درگیری به نو وی اوت رسید. ری همیشه ادی رو دوست داشت. در رستل منیا ۲۰ تاریخ ۱۴ مارس ری مستریو با شکست چاوو بار ديگر قهرمان سبک وزن گردید.

 

در ۲۹ مارس در اسمکداون اسایک دادلی با کمک دادلی ها قهرمانی را از ری مستریو گرفت. تاریخ ۹ دسامبر ۲۰۰۴ ری مستریو و راب ون دم با شکست تجیری و دوپره توانستند قهرمان تگ تیم بشوند. ولی در ۱۳ ژانویه برادران باشام با شکست ری مستریو و راب ون دم در یک مسابقه ی چهار تیمه که ادی و بوکر تی و لوترو مارک جیندراک هم بودند قهرمانی را از ری مستریو و راب ون دم گرفتند.

 

ولی در نو وی اوت ادی و ری مستریو با هم تگ تیم شدند و توانستند قهرمانی را ببرند. ولی در کارلیتو کابانا تاریخ ۱۴ اوریل ری مستریو که مهمان کارلیتو بود MNM آمدند و ری مستریو را زدند. ولی ادی به کمک ری مستریو نیامده بود و از ری مستریو عذر خواهی کرد و گفت که من در استادیوم نبودم. یه سری مشکلاتی هم این وسط پیش آمد که کمی بین ری مستریو و ادی اختلاف پیش آمد.

 

ری مستریو ,ریمستریو ,کشتی کج ری مستریو

بیوگرافی ری مستریو

 

سر انجام MNM با تقلب ملینا و شکست ری و ادی در اسمکداون تاریخ تاریخ ۲۱ ماه آوریل قهرمانی را از آهن ها گرفتند. پس از بازي ادی آمد و ری مستریو را کتک زد زیرا ری مستریو پین فال شده بود. ولی آنها هفته ی بعد خواستند که دوباره قهرمانی را ببرند. ولی باز هم ملینا تقلب کرد و آنها دوباره شکست خوردند. باز هم ری مستریو از ادی کتک خورد و عاقبت اختلاف های ادی و ری مستریو شروع گردید و تا ماهها ادامه داشت. در رسلمنیا ۲۱ ری مستریو توانست ادی را ببرد.

 

آنگاه ادی بیخیال ری مستریو گردید. با این حال هنگامی که ادی مرد، ری مستریو کسی بود که از همه بیشتر برای وی اشک ریخت. هنوز هم ری با بازو بند یا تی شرت ادی می آمد و حتی پیش آمد که چند مرتبه برای ورود ری مستریو آهنگ ادی رو زدن یا ادی برای پیروز از فراگ اسپلش ادی استفاده کرد و یا ادای ادی را در می آورد. در رویال رامبل سال ۲۰۰۶ ری مستریو بعنوان نفر دوم وارد گردید و توانست مسابقه را ببرد و تا حال بيش ترین رکورد را بزند و بتواند یک قهرمانی رو برای رسلمنیا ۲۲ انتخاب کند.

 

ری مستریو حتی پیروزی خود را هم به ادی تقدیم کرد. ولی هفته ی بعد رندی اورتن که نفر ۳۰ وارد شده بود و آخرین نفر به وسیله ری مستریو بیرون افتاد آمد و در خصوص ادی صحبت کرد و ادی رو مسخره کرد. ری مستریو هم عصبانی گردید و وی را زد. عاقبت کار ان ها به نو وی اوت کشید و قرار شد برنده بازي قهرمانی رسل منیا را ببرد. در آن بازي رندی هم با تقلب توانست کار ری مستریو را تمام کند.

 

بزرگ ترين افتخار وی هم گرفتن کمربند سنگین وزن جهان در سال 2006 از کرت انگل بود. آنگاه در رسلمنیا ۲۲ ری مستریو توانست قهرمان جدید کمربند سنگین وزن جهان شود. در جاجمنت دی هم JBL را با فاروغ اسپلش حرکت نهایی ادی بازی را برد. ری در ECW هم با سابو بازي کرد که آن بازي ناتمام باقی ماند. ری در رسلمنیا ۲۵ مسابقه ای با جی بی ال داشت که ری مستریو در آن مسابقه موفق به شکست وی و قهرمان جدید کمربند بین قاره ای شد.

 

پس از مدتی استوری لاین با سی ام پانک داشت و در چند نمایش های هفتگی و پی پر ویو با همبازی کردند که نهایتا” برنده اصلی ری مستریو بود و تراشیدن مو های سی ام پانک. آنگاه در پی پر ویو فیتال فور او توانست قهرمان جدید کمربند سنگین وزن جهان شود که بعد از مدتی سر کمربند از کین شکست خورد. اکنون استوری لاین با کودی رودز و مسابقه ای دربرابر وی سر ماسک در پی پر ویو رسلمنیا ۲۷ دارد باید دید که استوری لاین ری مستریو و کودی رودز به کجا خواهد رسید.

 

ری مستریو ۱۶۸ سانتیمتر قد و ۷۹٫۳۸ کیلو وزن دارد. وی یک دفعه قهرمان کمربند WWE، دو دفعه قهرمان سنگین وزن جهان، چهار دفعه قهرمان تگ تیم در WWE و دو دفعه هم قهرمان بین قاره ای شده است.

 

ری مستریو ,ریمستریو ,کشتی کج ری مستریو

زندگینامه ری مستریو

 

ازدواج ری مستریو

ری مستریو در سال ۱۹۹۶ با آنجی گوتی یه رز ازدواج کرد و هم اکنون یک پسر به اسم دمینیک گوتی یه رز دارد.

 

خداحافظی ری میستریو از دنیای کشتی کج 

ری میستریو در رویال رامبل ۲۰۱۸ بعنوان نفر ۲۷ همه را شگفت‌زده کرد. وی با زدن فینیشرش یعنی six one nine همه را به وجد آورد. وی همینطور جزء پنج نفر پاياني هم گردید ولی به وسیله فین بلر حذف شد. در سال 2020در شو raw از دنیای کشتی کج خداحافظی کرد.

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه های ورزشی(ورزشکاران، درمان با ورزش، ورزش عمومی، زیبایی اندام و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------