آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

بیوگرافی جواد نکونام مربی تیم استقلال به همراه تصاویر



بیوگرافی جواد نکونام

آشنایی با بیوگرافی جواد نکونام به همراه جدیدترین تصاویر

 

بیوگرافی جواد نکونام مربی تیم استقلال :

بیوگرافی جواد نکونام در این مقاله از بیتوته را می خوانید. جواد نکونام، بازیکن و مربی فوتبال ایران است که به دلیل توانایی های فوتبالی بسیار خود، به عنوان یکی از نمادهای فوتبال ایران شناخته می شود. همچنین، او به دلیل اهتمام به مسائل اجتماعی و سیاسی، به عنوان یکی از شخصیت های مهم در جامعه ایران شناخته می شود.

چکیده ای از بیوگرافی جواد نکونام:

اطلاعات شخصی

نام : جواد نکونام

تاریخ تولد : 16 شهریور سال 1359

محل تولد : شهر ری، ایران

قد : 187 سانتیمتر

پست : هافبک - مربیگری

 

اطلاعات باشگاهی

باشگاه کنونی استقلال (سرمربی)

باشگاه های جوانان

نفت تهران

پاس تهران

 

بیوگرافی جواد نکونام:

جواد نکونام یک فوتبالیست بازنشسته ایرانی است که در پست هافبک میانی بازی می کرد و یک مدیر فوتبال است. او هم اکنون سرمربی استقلال است. نکونام با حضور در 149 بازی ملی، رکورددار بیشترین بازی ملی و بیشترین کاپیتانی در تیم ملی فوتبال ایران است.

 

نکونام سابقه بازی در تیم های پاس تهران، اوساسونا اسپانیا، استقلال ایران، الوحده امارات، الشارجه امارات، الکویت کویت، سایپا تهران و العربی قطر را دارد.

 

خلاصه ای از زندگی جواد نکونام

تصاویر جواد نکونام

 

جوادنکونام فوتبالیست بازنشسته ایرانی است که در پست هافبک میانی بازی می کرد و سرمربی فعلی استقلال است. او را یکی از بهترین فوتبالیست های ایرانی در تمام دوران می دانند.

 

نکونام در 16 شهریور 1359 در شهر ری ایران به دنیا آمد، او فرزند سوم خانواده است و سه برادر دارد. از 7 سالگی مدتی در فردیس کرج و حالا در سعادت آباد تهران زندگی کرد، پدرش در نیروی هوایی کار می کرد و مادرش خانه دار بود. 

 

سال 1369 وقت 10 ساله بود، در زمین های خاکی کرج بازی می کرد. سال 71 در نفت تهران تست داد و چند ماه در این تیم بازی کرد در اواخر همین سال به سایپا رفت و در سال 74 در 15 سالگی به تیم ملی نوجوانان دعوت شد و سال 75 عضو باشگاه راه آهن شد.

 

آخرین مقطع تحصیلی اش دیپلم است. در سال 1377 فعالیت حرفه ای خود را با تیم پاس تهران آغاز کرد و به سرعت خود را به عنوان یکی از بهترین هافبک های ایران معرفی کرد. در سال 2005 به اسپانیا رفت و به اوساسونا پیوست. او شش فصل را در اوساسونا گذراند و بیش از 200 بازی انجام داد و 30 گل به ثمر رساند. او همچنین در سال 2009 کاپیتان این تیم شد.

 

نکونام در سال 2011 برای پیوستن به العربی به قطر رفت. او دو فصل را با العربی سپری کرد و سپس به ایران بازگشت و در سال 2013 به استقلال پیوست. او به استقلال در قهرمانی لیگ ایران در سال 2014 و قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2017 کمک کرد.

 

نکونام در سال 1395 از فوتبال حرفه ای خداحافظی کرد و سپس به مربیگری پرداخت. وی از سال 1395 تا 1396 به عنوان کمک مربی تیم ملی ایران فعالیت کرد و سپس در سال 1397 سرمربی نساجی مازندران شد و در سال 2023 به عنوان سرمربی استقلال منصوب شد.

 

اصالت جواد نکونام

جواد نکونام و علی دایی

 

نکونام یک بازیکن آراسته است. او در دوران حرفه ای خود 10 جام از جمله قهرمانی لیگ ایران، قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا و مدال برنز جام باشگاه های جهان را به دست آورده است. او همچنین بیش از 100 بازی ملی برای تیم ملی ایران انجام داده است.

 

نکونام یک چهره قابل احترام در فوتبال ایران است. او به خاطر رهبری، اراده و توانایی فنی اش شناخته شده است. او یکی از بهترین هافبک های تاریخ ایران محسوب می شود و الهام بخش بسیاری از فوتبالیست های جوان است.

 

ازدواج جواد نکونام :

آقای جواد نکونام در سال 1391 با دختری به نام عادله ازدواج کرده است و در حال حاضر صاحب دو فرزند یک پسر به نام آریان متولد 1392 و یک دختر به نام آرینا متولد 1395 می باشد.

 

نکونام

تصاویر جواد نکونام در کنار کی روش

 

شغل دوم جواد نکونام :

سال هاست مانند دیگر فوتبالیست ها مانند خداداد عزیزی و علی دایی وارد پوشاک و البسه ورزشی در خارج از کشور شده و از سال 1392 وارد کنند انواع عطر و ادکلن به ایران می باشد.

 

در 25 تیر ماه 1395 با انتشار بیانه ای از فوتبال خداحافظی کرد و گفت آقایان نذاشتند با پیراهن استقلال خداحافظی کنم، او مدتی در تیم ملی دستیار کی روش شد، سپس در سال 1396 با سرمربیگری خونه به خونه و در سال 1396-1397 با تیم نساجی مازندران وارد حرفه مربیگری شد، در سال 1398-1401 مربی تیم فولاد و در سال 1402 مربی تیم استقلال شده است.

 

اختلاف و دعوا میان جواد نکونام و علی خطیر:

اختلافات میان مدیریت باشگاه استقلال و سرمربی این تیم، هر روز ابعاد تازه تری به خود می‌گیرد. علی خطیر و جواد نکونام در یک جنگ عجیب و در دو سپاه تشکیل شده علیه یکدیگر، وارد یک تنش شدید و بیهوده شده‌اند و دائما در حال پرتاب ترکش‌های این درگیری به سمت باشگاه و هواداران هستند.

 

درگیری میان علی خطیر و جواد نکونام به اوج خود رسیده و سرمربی استقلال پس از بازی با صنعت نفت هم در مصاحبه‌ای توفانی نشان داد تحت هیچ شرایطی قصد عقب‌نشینی ندارد.

 

اتحاد رمز موفقیت استقلال خواهد بود

کارشناس فوتبال می گوید : استقلال در نیم فصل اول شرایط خوبی نداشت اما وحدت و همدلی که در تیم وجود داشت باعث شد تا آبی پوشان نیم فصل اول را با صدرنشینی به پایان برسانند و این روند می تواند در نیم فصل دوم هم تداوم داشته باشد، به غیر از مسایل فنی که برای هر تیمی وجود دارد اتحاد بین بازیکنان یکی از دلایل اصلی موفقیت آبی ها خواهد، نکونام و بزرگان تیم این جو صمیمی را در تیم بوجود آورده اند و این اطمینان وجود دارد که آبی پوش ها با اتحاد موفق باشند البته استقلال باید با یک ترکیب ایده آل به میدان بیاید.

 

اطلاعات باشگاهی

باشگاه کنونی استقلال (سرمربی)

باشگاه های جوانان

نفت تهران

پاس تهران

 

باشگاه های حرفه ای

 سال ها  باشگاه ها  بازی(گل)
 ۱۳۷۷–۱۳۸۴  پاس  ۱۷۹ (۴۵)
 ۱۳۸۴–۱۳۸۵ الوحده  ۱۱ (۳)
 ۱۳۸۵  الشارجه  ۱۱
 ۱۳۸۵–۱۳۹۱ اوساسونا  ۱۴۹
 ۱۳۹۱–۱۳۹۲ استقلال ۴۴ (۸)
۱۳۹۲ الکویت ۱۱
۱۳۹۳–۱۳۹۴ اوساسونا ۲۲
۱۳۹۴–۱۳۹۵ سایپا ۱۵ (۳)
۱۳۹۵ العربی ۱۱
مجموع   ۴۵۳ (۹۵)

 

تیم ملی :

سال ها باشگاه ها بازی (گل)
 ۱۳۷۷–۱۳۷۸ جوانان ایران  
 ۱۳۷۸–۱۳۸۱ امید ایران  ۱۰ (۲)
 ۱۳۷۹–۱۳۹۴ ایران   ۱۴۹(۳۸)

 

دوران مربیگری :

سال ها   تیم ها
 ۱۳۹۵  ایران (دستیار)
 ۱۳۹۶ خونه به خونه
 ۱۳۹۶–۱۳۹۷ نساجی
 ۱۳۹۸–۱۴۰۰ فولاد
 ۱۴۰۰–۱۴۰۱ فولاد
۱۴۰۲ استقلال

 

افتخارات

تعداد بازی ها و گل ها فقط مربوط به بازی های لیگ داخلی است.

 

دستاوردهای حرفه ای جواد نکونام :

در اینجا به برخی از دستاوردهای حرفه ای او اشاره می کنیم البته در بالا به صورت کامل تر به دستاوردها و افتخارات و همچنین بازی های ایشان اشاره کرده ایم :

 

• قهرمان لیگ ایران (1393)

• قهرمان لیگ قهرمانان آسیا (2017)

• دارنده مدال برنز جام باشگاه های جهان فیفا (2017)

• بهترین بازیکن فوتبال ایران (2006، 2008، 2011، 2012، 2013)

• بهترین بازیکن جام ملت های آسیا (2011)

• بازیکن قرن ایران (2000-2020)

 

نکونام اسطوره واقعی فوتبال ایران است. او الگوی بسیاری از بازیکنان جوان و الهام بخش هواداران در سراسر جهان است.

 

جوادنکونام

مربیگری جواد نکونام در لیگ برتر

 

عکس جواد نکونام در پرسپولیس

مربیگری جواد نکونام

 

تحصیلات جواد نکونام

دو جام با فولاد جواد نکونام به همراه فرزندانش

 

جواد نکونام کیست

قهرمانی در سوپرجام، مبارک هواداران فولاد

 

بیوگرافی جواد نکونام

عکس جواد نکونام در تیم استقلال

 

جواد نکونام کیست

جواد نکونام مربی تیم استقلال

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------