آشنایی با محبوب ترین و بهترین ورزش های دخترانه



انواع ورزش های دخترانه در خانه, ورزش های دخترانه آسان, ورزش های مناسب نوجوانان دختر

ورزش های مناسب دخترانه

 

ورزش‌های مناسب برای دختران را بشناسید

امروزه دیگر ورزش های دخترانه، محدود به تعدادی ورزش محدود نمی شود و دختران با توجه به توانایی ها، علاقه، استعداد و امکاناتی که برایشان فراهم است میتوانند در رشته ورزشی دلخواهشان فعالیت کنند. در این مطلب از بیتوته به انواع ورزش های دخترانه اشاره شده است.

پیدا کردن ورزش هایی که علاوه بر متناسب بودن با علایق و افزایش سلامت کلی بدن  بتواند باعث زیبایی و جذابیت بیشتر اندام دختران شود یکی از دغدغه های دخترانه است. 

بسته به این که هدفتان از ورزش مسابقات حرفه ای باشد یا این که صرفا برای زیباتر شدن اندامتان میخواهید ورزش کنید، تنوع بسیار بالایی برای انتخاب از بین ورزش های دخترانه دارید.

 

دختران میتوانند در تمام رشته های ورزشی به صورت غیر حرفه ای فعالیت کنند ولی در صورتی که بخواهند ورزشی را به صورت حرفه ای دنبال کنند و در مسابقات کشوری و بین المللی شرکت کنند باید از نظر قوانین کشوری و امکان شرکت در مسابقات بین المللی، ورزشی را انتخاب کنند که شرکت در آن برای زنان کشور مجاز باشد.

 

چرا ورزش برای دختران خوب است؟

- عملکرد درسی دخترانی که ورزش می کنند بهتر است.

- ورزش باعث افزایش اعتماد به نفس و افزایش روابط اجتماعی می شد. 

- ورزش باعث می شود دختران اهمیت کار گروهی را درک کنند.

- باعث ایجاد مهارت تعیین هدف و دستیابی به هدف می شود. 

- دخترانی که ورزش میکنند سطح آمادگی جسمانی و تناسب اندام بهتری دارند. 

- ورزش باعث می شود دختران روابط مثبت بیشتری را تجربه کنند. 

- درد و ناراحتی های قاعدگی را کاهش میدهد. 

 

اسم ورزش های دخترانه, ورزش های دخترانه در باشگاه, انواع ورزش های دخترانه برای لاغری

رشته های ورزشی مناسب برای دخترانه

 

کدام رشته ورزشی برای دختران مناسب است؟

ورزش محدودیت جنسیتی ندارد، زنان میتوانند در تمام ورزش های شرکت کنند و به صورت حرفه ای یا غیر حرفه ای به ورزش ادامه دهند و در سطح جهان مدال بیاورند.

مهم این است که در ابتدا هدفتان را از ورزش پیدا کنید و سپس مشغول ورزشی شوید که به آن علاقه دارید یا با توانمندی ها و استعدادهای شما همخوانی دارد. 

 

ورزش بدنسازی

بدنسازی برای دختران میتواند باعث بهبود عزم و اراده و ثبات برای رسیدن به نتیجه دلخواه شود. شاید به نظر شما بدنسازی یک ورزش کاملا فیزیکی است ولی تاثیر زیادی بر ثبات ذهنی می گذارد. تمرینات قدرتی در بدنسازی باعث چربی سوزی فوق العاده و خوش اندامی می شود. 

 

البته از آنجا که مسابقات بین المللی برای رشته بدنسازی باید همراه با بدن نمایی و نمایش دادن عضلات کات شده با حداقل پوشش باشد  بنابراین در حال حاضر از نظر قانونی امکان شرکت در مسابقات بین المللی را نخواهید داشت. 

بدنسازی ورزشی است که با وجود افزایش سن مانع از تحلیل رفتن عضلات می شود ، سلامت کلی بدن را حفظ کرده و استرس را کاهش میدهد. 

 

پیلاتس

پیلاتس یکی از ورزش های دخترانه بسیار پرطرفدار است که علاوه بر حفظ نشاط روحی و سلامت باعث افزایش انعطاف پذیری بدن و افزایش قدرت بدنی می شود. پیلاتس یکی از بهترین ورزش دخترانه برای کاهش چربی و داشتن اندامی ورزیده و متناسب بدون افزایش حجم عضلا است. 

پیلاتس ترکیبی از ورزش های کششی بدون وزنه است که باعث افزایش انعطاف پذیری و افزایش قدرت عضلانی می شود. 

 

فیتنس

فیتنس پرطرفدارترین ورزش دخترانه در دنیا است که باعث تقویت و حجیم سازی عضلات می شود و باعث می شود اندامی جذاب و منحصر به فرد داشته باشید. فیتنس ترکیبی از ورزش با وزنه  ، دستگاه و دمبل است که باعث تقویت عضلات مختلف بدن و حجم دهی نسبی عضلات می شود. 

 

اسم ورزش های دخترانه, ورزش های دخترانه در باشگاه, انواع ورزش های دخترانه برای لاغری

ورزش های دخترانه گروهی

 

دوچرخه سواری

دوچرخه سواری ورزش بسیار مفرحی است که به دلیل انجام شدن آن در فضای باز به شدت مورد استقبال دختران جوان قارر می گیرد. دوچرخه سواری باعث افزایش چربی سوزی ، تقویت عضلات پا ، باسن و کمر می شود و چربی پایین شکم را از بین می برد و بهطور کلی باعث زیبایی پایین تنه می شود. ضمن این دوچرخه بهترین وسیله برای طی کرن مسیرهای کوتاه به محل کار یا کلاس های آموزشی است و همزمان میتوانید هم به کارتان برسید و هم ورزش کنید.

 

شنا

انجام حرکات شنا میتواند باعث تقویت قلب و عروق شود. قرار گرفتن منظم در آب باعث بهبود طراوت پوست می شود ، در شنا عضلات شانه ، زیربغل و عضلات پا به طور همزمان تقویت شده و باعث تناسب اندام کلی در بدن می شد. 

 

فوتبال

فوتبال پرطرفدار ترین ورزش دنیا است و دختران میتوانند به صورت حرفه ای این ورزش را دنبال کنند. ورزش فوتبال باعث تقویت عضلات پا و برجسته شدن عضلات باسن می شود علاوه بر این چربی سوزی بسیار بالایی داشته و به استحکام استخوان و تقویت سلامت قلب کمک میکند.

 

ورزش بسکتبال

بسکتبال باعث می شود رشد قدی دختران نوجوان بیشتر شود ، قدرت و استقامت بدنی به شدت افزایش پیدا کند ، عضلات بالاتنه و سینه ها خوش فرم تر شوند. 

 

ورزش والیبال

یکی از ورزشهایی که در مدارس دخترانه بیشتر طرفدار دارد والیبال است ، والیبال هم میتواند به طور مستقیم باعث افزایش رشد قدی دختران نوجوان شود. والیبال به تقویت عضلات پا ، باسن و خوش فرم شدن سینه ها هم کمک میکند. والیبال همه عضلات بالاتنه و پایین تنه را به طور همزمان درگیر میکند. 

 

پرطرفدار ترین ورزش دخترانه, اسم ورزش های دخترانه, ورزش های دخترانه در باشگاه

 ورزش های مناسب دختران نوجوان

 

ورزش تنیس

تنیس ورزشی دخترانه است که دوندگی کمتری نسبت به ورزش های حرفه ای دیگر دارد . تنیس یک ورزش هوازی است که علاوه بر چربی سوزی باعث تقویت عضلات بازو ، شانه و زیربغل می شود و به طور کلی میتواند باعث خوش فرم شدن سینه های دخترانه شود. 

 

ورزش ژیمناستیک

ورزش ژیمناستیک هم طرفداران زیادی بین دختران پیدا کرده است و را روحیات دخترانه سازگاری خوبی دارد. این ورزش نیاز به مهارت و فداکاری زیادی دارد و باعث می شود دختران از سنین جوانی مستقل کار کردن و متکی به خود بودن را بیاموزند. 

همکاری اجتماعی که در تمرینات ژیمناستیک وجود دارد باعث ایجاد روابط گرم و جذاب می شود.  سختی رسیدن به مهارت در ژیمناستیک به دختران جوان ، اهمیت پشتکار برای رسیدن به هدف را نشان میدهد. 

 

ورزش هاکی

ورزش هاکی نیاز به سرعت و توانایی زیادی دارد. هاکی به روشی باور نکردنی باعث تقویت عضلات ساق پا و عضلات ران و تقویت عضلات خم کننده زانو می شود. سرعت بازی نیاز به کالری سوزی بالایی دارد و به تناسب اندام به خصوص پایین تنه کمک میکند. تیمی بودن این ورزش روحیه کار تیمی را افزایش میدهد و تاثیر کار گروهی برای رسیدن به موفقیت را به دختران می آموزد. 

 

گردآوری : بخش ورزش بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه های ورزشی(ورزشکاران، درمان با ورزش، ورزش عمومی، زیبایی اندام و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------