تازه های شعر و ترانه

دیوان اشعار سعید بیابانکی , شعر و ترانه

اي نم نم باران (سعید بیابانکی)

اشعار سعید بیابانکی سعید بیابانکی متولد ۱۳۴۷ در خمینی‌شهر شاعر ایرانی است. او عضو شورای سیاست گذاری…

چه حس خوبیه (مریم اسدی)



عکس های مریم اسدی, بیوگرافی مریم اسدی

ترانه های مریم اسدی

مریم اسدی متولد 20 اسفند ماه در تهران از معروف ترین ترانه سرایان حال حاضر ایران كه تاكنون سه رمان , یک مجموعه داستان و یک مجموعه شعر سپید با نام های فردا آغاز دیگریست ، رز ، آرامش ، بانوی من خورشید ، همرنگ چشمهایت سکوت می کنم , منتشركرده است و از سال 1382 شروع به ترانه سرایی نموده.

 

چه حس خوبیه.. اینکه تو هستیُ

عاشق تر از خودم.. پیشم نشستیُ

عادت می دی منو.. به مهربونیات

تا من نفس نفس.. دیوونه شم برات

چه حس خوبیه.. اینکه تو با منی

اینکه به روی من.. لبخند می زنی

اینکه به فکرمی.. به فکر من فقط

هر چی نگات کنم.. سیر نمی شم ازت

با تو به زندگیم.. دلخوشی اومده

خوشبختی منو.. چشات رقم زده

چه حس خوبیه.. شیرینه لحظه هام

شادم کنار تو.. همینو من می خوام

مراقبی یه وقت.. من بی قرار نشم

سنگ صبورمی.. که غصه دار نشم

عادت می دی منو.. به مهربونیات

تا من نفس نفس.. دیوونه شم برات

چه حس خوبیه.. اینکه تو با منی

اینکه به روی من.. لبخند می زنی

اینکه به فکرمی.. به فکر من فقط

هر چی نگات کنم.. سیر نمی شم ازت

با تو به زندگیم.. دلخوشی اومده

خوشبختی منو.. چشات رقم زده

چه حس خوبیه.. شیرینه لحظه هام

شادم کنار تو.. همینو من می خوام

مریم اسدی

 

گردآوری:بخش سرگرمی بیتوته

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------