بازيگراني از جنس موسيقي!+تصاوير



بازيگراني از جنس موسيقي!+تصاوير

به گزارش باشگاه خبرنگاران دنياي جذاب و پرهياهوي بازيگري آنقدر كشش دارد كه حتي بساري از هنرمندان موسيقي هم با وجود شهرت خود در عرصه نوازندگي و خوانندگي در مقابل دوربين قرار مي گيرند تا به ايفاي نقش بپردازند كه با برخي از آنها در اينجا آشنا شويد.

 

 

عکس بازیگران,اخبار فرهنگی

 

 

رضا صادقي هم از آن دسته بازيگراني بود كه در فيلم "بي خداحافظي"به كارگرداني احمد اميني حاضر شد و در واقع به ايفاي نقش خودش پرداخت و در كنار بازيگراني چون محمد رصا فروتن و افشين هاشمي و پيام دهكردي سرگذشت زندگي خود را روايت كرد و پس از اكران فيلم در جشنواره فيلم فجر بازي او مورد استقبال اهالي هنر قرار گرفت.

او درباره اين فيلم و دنياي بازيگري مي گويد:من بازیگر نیستم و انجام این امر برایم بسیار دشوار بود.حتی گریم 10 سال گذشته ام را نیز دوست نداشتم اما وقتی می خواستند فیلم قابل قبول باشد،پذیرفتم.

 

 

عکس بازیگران,اخبار فرهنگی

 

 

محمدرضا گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال 1376 به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز كرد. به جز گیتار، در نواختن ارگ و پركاشن هم مهارت دارد. در گروه آریان او همراه با پیام صالحی و علی پهلوان می‌خواند اما به‌واسطه چهره‌اش وارد دنیای سینما شد. اولین فیلمی كه بازی كرد "سام و نرگس" ساخته ایرج قادری بود، بعد از آن پشت ‌سرهم پیشنهاد بازی در فیلم‌های مختلفی به او داده شد طوری‌كه كاملا موسیقی را كنار گذاشت و به سمت بازیگری رفت.

 

عکس بازیگران,اخبار فرهنگی

 

 

پیام صالحی خواننده و نوازنده گروه آریان است. خواننده‌ای كه همچنان دركنار دوستانش در گروه آریان فعالیت می‌كند.در فیلم "یكی از ما دو نفر" به كارگردانی تهمینه میلانی هم بازی كرد. خودش در مورد بازیگری می‌گوید:‌ «فعالیت من در عرصه سینما صد درصد در فعالیت موسیقی من تاثیرگذار بوده است ولی با تمام این تاثیرگذاری نمی‌توانم بگویم كه استقبال مردم و بازتاب كارهایم ربطی به بازی من در آن فیلم داشته است. حرفه خوانندگی باعث شد من با افراد زیادی در سینما آشنا شوم و وقتی كه تصمیم گرفتم بازی كنم همان سابقه خوانندگی باعث بیشتر شناخته شدنم شد.

 

 

عکس بازیگران,اخبار فرهنگی

 

 

فرزاد فرزین از اول اعتقاد زیادی به تصویر داشت او می‌دانست كه وقتی صدایش همراه با تصویرش پخش شود مخاطبانش بیشتر می‌شوند و در كارش موفق‌تر خواهد بود. به همین دلیل به كلیپ‌هایش خیلی اهمیت می‌داد. بعد از این‌كه اجازه پخش كلیپ از خواننده‌ها گرفته شد او تصمیم گرفت در كنسرت‌هایش از زیبایی‌های تصویری استفاده كند طوری‌كه او یكی از یكه‌تازان استفاده از تصویر در كنسرت‌هایش است.

 

همیشه به بازیگری علاقه‌ داشتم و این موضوع به قبل از ورود حرفه‌ایم به حیطه خوانندگی برمی‌گردد. گاهی هم در آن زمینه كارهایی كردم، مثلا در سال 77 برای جشنواره رشد فیلم كوتاهی ساختم. وقتی برای اولین‌بار به من پیشنهاد بازی در فیلم شد سعی كردم از این موقعیت استفاده كنم و در این زمینه توانایی خودم را محك بزنم. اما می‌توانم بازی در فیلم"صحنه 113" را اولین فعالیت جدی‌‌ام در این زمینه عنوان كنم .در این فیلم نقش من ربطی به خواننده بودنم ندارد و می‌توانم بگویم نقش سختی را دارم كه برای ایفای آن تمرین زیادی كردم. در فیلم دیگری هم بازی كرده بودم به نام"كنسرت روی آب" اما در‌آن فیلم نقشم جدی نبود.

 

عکس بازیگران,اخبار فرهنگی

 

 

رضا یزدانی تا به حال در 4 - 3 فیلم بازی كرده است ولی بیشتر نقش‌هایی كه قبول كرده به نحوی مرتبط با خوانندگی‌اش بوده سبك و استیل خاص او باعث شده، نقش‌هایش هم خاص باشد. رضا یزدانی از تجربه‌هایش می‌گوید: «من همیشه سعی كرده‌ام و سعی می‌كنم تا در فیلم‌هایی بازی كنم كه نقشم مرتبط با موسیقی و حرفه اصلی‌ام یعنی خوانندگی باشد و اگر بازی در فیلمی كه موضوعی غیر از این داشته باشد به من پیشنهاد شود آن را قبول نمی‌كنم. راستش شانس داشتن تصویر، فرصت خوبی به خواننده‌ها می‌دهد كه دیده شوند چون ما جز زمان اجرای كنسرت شانس دیگری برای دیده شدن نداریم. تصویر عنصر مهمی است كه به خواننده كمك می‌كند بهتر خودش و كارش را به دیگران معرفی كند.يزداني در فیلم"طهران تهران"، "حكم و "رئیس" جلوی دوربین رفته است..../باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------