«قاتل» دیوید فینچر کلید می‌خورد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
«دیوید فینچر» در جدیدترین پروژه خود قصد دارد یک فیلم نوآر با عنوان «قاتل» و بازی «مایکل فاسبندر» را مقابل دوربین ببرد.

به گزارش ایسنا، «فینچر» که از سال ۲۰۰۷ ساخت این پروژه سینمایی را در سر دارد سرانجام امسال این فیلم را بر اساس یک داستان مصور فرانسوی خواهد ساخت و «مایکل فاسبندر» بازیگر نامزد اسکار نیز نقش اصلی آن را بازی خواهد کرد. 

 

پیش‌تر قرار بود «برد پیت» که در فیلم «هفت» با «فینچر» همکاری کرده بود در فیلم «قاتل» نقش‌آفرینی کند اما با گذشت زمان تغییراتی در این پروژه ایجاد شد و کمپانی نتفلیکس نیز حق نمایش فیلم «قاتل» را که در اختیار پارامونت بود خریداری کرد. 

 

«اندرو کوین واکر» که به عنوان فیلمنامه‌نویس در فیلم‌های «هفت»، «بازی» و «باشگاه مشت‌زنی» با «فینچر» همکاری داشته نگارش فیملنامه «قاتل» را نیز بر عهده دارد و قرار است فیلمبرداری این فیلم در سال جاری میلادی آغاز شود. 

 

«منک» جدیدترین ساخته «دیوید فینچر» است که یکی از شانس‌های جوایز سینمایی امسال محسوب می‌شود و در شش شاخه از جوایز گلدن گلوب از جمله بهترین فیلم و کارگردانی نامزد کسب جایزه است. 

 

«اتاق وحشت»، «زودیاک»، «سرگذشت غریب بنجامین باتن»،  «شبکه اجتماعی»، «دختری با خالکوبی اژدها» و «دختر گم‌شده» از جمله دیگر فیلم‌های بلند ساخته‌شده توسط «دیوید فینچر» هستند. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------