آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

از همبازی شدن با رضا کیانیان استرس داشتم!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

از همبازی شدن با رضا کیانیان استرس داشتم!

از این که قرار بود در بعضی سکانس ها با آقای کیانیان همبازی شوم بسیار استرس داشتم و شاید یکی از دلایلی هم که باعث شد کار را انتخاب کنم حضور آقای کیانیان بود.

فریبا نادری بازیگر نقش نگین در سریال راه طولانی تا قبل از این سریال در سریال های فاکتور هشت، غیر محرمانه، چک برگشتی و... بازی کرده بود. به همین منظور سابقه حضور او در سریال ها و تله فیلم ها دیده می شود. با او در رابطه با این سریال و شخصیت هایی که تا به حال آنها را بازی کرده گفت و گو کردیم.

 

در سریال راه طولانی کارگردانی حضور دارد که با سابقه ساخت فیلم های سینمایی وارد تلویزیون شده، شما وقتی وارد سریال ایشان شدید چقدر احساس کردید که نگاه سینمایی ایشان بر سریال هایشان هم حاکم است؟

با این که راه طولانی نخستین تجربه من با آقای کریمی نبود چون قبل از آن هم در کار فاکتور هشت شان هم با ایشان همکاری داشتم اما با توجه به پلان هایی که در کار می بینیم، کاملاً مشخص است کارگردان آن سینمایی است و نگاه اش هم یک نگاه سینمایی.

 

حضور بازیگران سینمایی این سریال مثل رضا کیانیان و افسانه بایگان چقدر بر بازی دیگر بازیگران سریال تأثیر گذاشت؟

خانم بایگان که سالهاست در تلویزیون کار می کنند و با این که من تا به حال تجربه همکاری با ایشان را در تلویزیون نداشتم ولی از نظر حسی احساس دوری با ایشان نداشتم چون به هر حال ایشان را از نظر جنس بازی کمی نزدیک به خودم می دانستم. اما از این که قرار بود در بعضی سکانس ها با آقای کیانیان همبازی شوم بسیار استرس داشتم و شاید یکی از دلایلی هم که باعث شد کار را انتخاب کنم حضور آقای کیانیان بود.

 

فکر می کنید تغییراتی که در زمان پخش این سریال به وجود آمد بر روی کمیت کار یعنی تعداد مخاطبانی که این کار را نگاه می کنند هم تأثیرگذاشته است؟

با این که سال گذشته ما می دانستیم سریال برای ماه رمضان قطعاً آماده نمی شود و امسال هم تا قبل از پخش آن شنیده می شد که شاید سریال در ماه رمضان امسال پخش شود وسه روز قبل از پخش بود که ما فهمیدیم قرار است قبل از ماه رمضان پخش شود، اما فکر می کنم بر خلاف این که یک کار معمولی وقتی در زمان مناسبی پخش شود دیده می شود، این سریال به خاطر داشتن ویژگی هایی از شرایطی برخوردار بود که در هر زمان حتی ساعت ۶ بعد از ظهر هم پخش می شد، مخاطب خودش را پیدا می کرد و کار دیده می شد.

 

شما دراغلب سریال هایتان مثل راه طولانی، از یاد رفته، آسمان همیشه ابری نیست و... نقش زنان پولدار را بازی کردید، دلیل خاصی دارد که بیشتر بازی در چنین شخصیت هایی را می پذیرید؟

دقیقاً نمی دانم، شاید به خاطر فیزیک و نوع زندگی ام باشد که کمی می گویند به درد چنین نقش هایی می خورم. اما جدا از این مسئله من در سریال مثل شیشه نقش سروان و در سریال غیر محرمانه نقش دانشجو را هم بازی کردم و تنها نمی توان این بخش از کارهایم را درنظر گرفت.

 

تعداد سریال هایی که در آن نقش های فرعی را به عهده داشتید کمتر از سریال هایی است که در آن ایفاگرنقش اصلی بوده اید. به نظر می رسد که کمیت نقش برایتان چندان مهم نیست.

نه اتفاقاً بر عکس است، چون من در بیشتر کارهایم همیشه نقش محوری را داشتم. فقط در این کار و چند تای دیگر بوده که من به طول نقش ام چندان اهمیت نداده ام. خصوصاً برای بازی در راه طولانی بیشتر به تأثیرگذاری نقش ام فکر می کردم.

 

اما فکر می کنم دغدغه تان بازی در نقش های اصلی و محوری نباشد؟

درست است. من این را از همان ابتدای ورودم به بازیگری یاد گرفتم که مهم نیست در هر سکانسی حضور داشته باشم و خیلی دیالوگ بگویم مهم این است که حتی در یک سکانس هم که شده حاضر باشم تا چیزی را به مردم یاد بدهم.

 

به نظرتان راه طولانی تا الآن توانسته همانطور که از ابتدا به موفقیت آن فکر می کردید، رضایت مخاطبان را به دست آورد؟

واقعیت این است که چون من از صبح تا شب سرکار هستم، زیاد با مردم در تماس نیستم که از نظر آنها هم اطلاعی داشته باشم. اما از گوشه و کنار می شنوم که کار دیده شده و فکر می کنم که مهم ترین اصل این داستان حضور آقای کیانیان و بازی درست و اصولی ایشان است که کاملاً کشش قصه را برای مخاطب فراهم می آورد./شبکه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------