بازیگر ایرانی در فیلم ترور «بن لادن»



همایون ارشادی در فیلم ترور «بن لادن»

بر اساس یک ویدیوی منتشر شده، همایون ارشادی بازیگر مطرح ایرانی در فیلم پرحاشیه «30 دقیقه بامداد» کاترین بیگلو درباره ماجرای ترور اسامه بن‌لادن بازی کرده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اگرچه هیچ خبری از حضور بازیگر ایرانی در پروژه سینمایی کاترین بیگلو درباره ترور اسامه بن‌لادن منتشر نشده بود اما انتشار یکی از تریلرهای این فیلم نشان می‌دهد که همایون ارشادی بازیگر مطرح سینمای ایران در بخش‌هایی از این فیلم به ایفای نقش پرداخته است.

این در حالی است که سایت مرجع IMDB و سایت رسمی «30 دقیقه بامداد / Zero Dark Thirty» هم در بخش بازیگران این پروژه هیچ اشاره‌ای به نام همایون ارشادی نکرده و به همین دلیل به نظر می‌رسد نقش وی در این فیلم بسیار کوتاه است. او در بخشی از این تریلر جمله «شما هیچوقت اون رو پیدا نمی‌کنید» را به زبان انگلیسی بیان می‌کند و در ادامه هم صدای او را در بخش کوتاهی از ویدیوی منتشر شده می‌توان شنید.

بر اساس اعلام سایت IMDB، همایون ارشادی پیش از این در فیلم «آگورا Agora» در نقش آسپاسیوس نیز بازی کرده بود.

گفتنی است تاکنون تنها دو تریلر از فیلم جدید بیگلو منتشر شده است. «30 دقیقه بامداد» قرار است در 12 دسامبر امسال (29 آذرماه) در سینماهای جهان روی پرده برود.

به گزارش ایسنا، بر اساس اسناد منتشر شده در رسانه‌های خارجی، کاترین بیگلو کارگردان مطرح هالیوود برای ساخت «30 دقیقه بامداد» درباره دستگیری اسامه بن‌لادن مذاکرات مفصلی با مسئولان کاخ سفید داشته است.

طبق مدارکی که منتشر شده است، سازمان اطلاعات جاسوسی آمریکا (سیا) و وزارت دفاع این کشور این امکان را برای کاترین بیگلو فراهم کرده‌اند تا وی علاوه‌ بر دسترسی به اطلاعات طبقه‌بندی شده درباره‌ی دستگیری و مرگ «بن‌لادن»، با یکی از برنامه‌ریزان و فرماندهان تیم عملیاتی مسئول دستگیری رهبر القاعده نیز دیدار کنداما «کاترین بیگلو» با رد این شایعات اعلام کرد هیچگونه دسترسی به مدارک طبقه‌بندی شده درباره مرگ بن لادن ندارد.

«کاترین بیگلو»60 ساله کارگردان معروف هالیوود و همسر سابق «جیمز کامرون» است که از «قفسه درد» به عنوان موفق‌ترین و درخشان‌ترین فیلم کارنامه‌ او نام برده می‌شود که به شرایط حاکم بر سربازان آمریکایی در عراق جنگ‌زده پرداخته است.

«ملکه» که در جوایز اسکار موفق به دریافت شش جایزه ازجمله بهترین فیلم و کارگردانی شد نیز از جمله موفق‌ترین فیلم‌های بیگلو است./ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------