آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

لیلا اوتادی: پیش‌تولید "شیطان شلوار لی می‌پوشد" باید متوقف شود



پیش‌تولید "شیطان شلوار لی می‌پوشد" باید متوقف شود/ کاسه‌ساز مذاکره نمی‌کند

لیلا اوتادی با اعلام پیگیری شکایت خود از تهیه‌کننده و کارگردان "شیطان شلوار لی می‌پوشد" عنوان کرد: اتحادیه تهیه‌کنندگان از عوامل خواسته ‌است پیش‌تولید را متوقف کنند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

لیلا اوتادی در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: من با پیگیری شکایتم جلسه‌ای با اتحادیه تهیه‌کنندگان داشتم و آنها از حبیب‌الله کاسه‌ساز تهیه‌کننده فیلم خواستند تا پیش تولید را تا پایان بررسی موارد تعطیل کنند.

وی افزود: اما آنها متاسفانه همچنان پیش‌تولید را ادامه می‌دهند و هیچ توجهی به این موضوع نکردند. من به زودی برای پیگیری ماجرا جلسه دیگری با اتحادیه خواهم داشت. آنها خلاف دستور اتحادیه کار را دنبال می‌کنند.

این بازیگر ادامه داد: من حتی دوباره خواستم با کاسه‌ساز وارد مذاکره شوم و سرمایه گذار ببرم اما وی اصلا وارد مذاکره نشد.

اوتادی در پاسخ به این سوال که تهیه‌کننده در گفتگویی عنوان کرده برای نقش زن فیلم گزینه اصلی هنوز شما هستید، گفت: بله من هم این موضوع را شنیده‌ام اما وی حتی تمایلی برای مذاکره با من ندارد.

چندی پیش پس از خبر پروانه ساخت "شیطان شلوار لی می‌پوشد" به کارگردانی عطشانی و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله کاسه‌ساز، لیلا اوتادی در گفتگویی عنوان کرده بود، امتیاز ساخت فیلمنامه "شیطان شلوار لی می‌پوشد" به اجبار از او گرفته شده و به همین دلیل از علی عطشانی به‌عنوان کارگردان و حبیب‌الله کاسه‌ساز به‌عنوان تهیه‌کننده این فیلم شکایت خواهد کرد. گویا وی این فیلمنامه را از پیمان عباسی خریداری کرده است.

همچنین حبیب‌الله کاسه‌ساز نیز در این ارتباط به مهر گفت: من برای این فیلم به همراه همه مستندات و نامه‌ای که در آن خانم اوتادی رسماً فیلمنامه را واگذار کرده‌است برای گرفتن مجوز اقدام کردم. وی به دفتر ما آمد و با خط خودش تمام اختیارات را برای گرفتن پروانه ساخت به ما داد. من همان نامه را به ارشاد ارائه کردم.

این تهیه‌کننده ادامه داد: خانم اوتادی به هیچ وجه برای این واگذاری تحت فشار نبوده‌ بلکه کاملا با رغبت این نامه را در اختیار ما قرار داده است. هنوز هم اوتادی اولویت ما برای بازی در نقش شیطان است، اگر علاقمند باشد می‌توانند با ما همکاری کند./مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------