دلداری حامد بهداد به سامان گوران!



تنها رنگ سینمای ایران نارنجی نیست

دلداری حامد بهداد به سامان گوران!

بسیاری از همکاران قبلی‌ام با درست‌کردن پاپوش برای من می‌خواستند این قرارداد با من بسته نشود. آنها تلاش زیادی برای ایجاد ذهنیت نادرست درباره من در ذهن کارگردان کردند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش شبکه ایران،‌ سامان گوران که با بازی در مجموعه طنز «خنده بازار» با تیپ‌سازی از افرادی همچون مهران مدیری، علی دایی، رضا صادقی، مهدی فخیم‌زاده و عادل فردوسی‌پور و... معروف شد این روزها در حال بازی در سریال در حال پخش «میلیارد» است.

وی در گفت‌وگویی با جام جم از اتقاتی که موجب حذف نام او از فهرست بازیگران کار مهرجویی شد گلایه کرده و گفته است: چند وقت پیش قرار بود در فیلم «نارنجی‌پوش» داریوش مهرجویی در نقش مکمل حامد بهداد بازی کنم، اما به لطف برخی از دوستان این نقش از دستم رفت و کل شخصیت از متن حذف شد. حتی یادم می‌آید بهداد برای آرام کردن من می‌گفت تنها رنگ سینمای ایران نارنجی نیست. 

پاپوش «خنده بازاری‌ها» برای بازیگر میلیاردر

من از خیلی‌ها ضربه‌خورده‌ام و از سادگی‌ام سوءاستفاده شد. حتی برای پذیرفتن همین نقش هم مورد هجوم این نارفاقتی‌ها قرار گرفتم. بسیاری از همکاران قبلی‌ام با درست‌کردن پاپوش برای من می‌خواستند این قرارداد با من بسته نشود. آنها تلاش زیادی برای ایجاد ذهنیت نادرست درباره من در ذهن کارگردان کردند، اما از آنجا که دوز و کلک هیچ‌گاه به نتیجه نمی‌رسد، در هدفشان موفق نشدند و من توانستم نقش بهادر را از آن خودم کنم. 

توبیخ کسانی که باعث حضور من بر سر تمرین تیم پرسپولیس شدند

با این که استقلالی هستم، اما برای ایجاد تیپ علی دایی شش ماه مداوم بر سر تمرین آنها حاضر شدم و به خاطر دوستان زیادی که داشتم از نزدیک با دایی در ارتباط بودم و او را به دقت زیر نظر می‌گرفتم. تا بتوانم بخوبی تیپ او را بازآفرینی کنم. اتفاقا بعد از آن موضوع نه‌تنها من، بلکه بیشتر کسانی که باعث حضور من بر سر تمرین تیم پرسپولیس شده بودند نیز توبیخ شدند و از فهرست این تیم خط خوردند. می‌دانید اطلاعات غلطی به دایی داده بودند و ماجرا را به او بد منتقل کرده بودند. او هم تحت تاثیر قرار گرفته بود و دفعتی عمل کرده بود. 

فرصت نکردم کت و شلوار قهوه‌ای‌ام از خنده بازار پس بگیرم

در یک حجم کاری روزانه ،‌ یکی دو بار دیر آمدن موضوعی نیست که بتوان آن را به عنوان یک ایراد تلقی کرد. فقط بهانه بود. من حتی فرصت نکردم کت و شلوار قهوه‌ای‌ام را که اتفاقا خیلی دوستش داشتم، از استودیوی خنده بازار پس بگیرم./شبکه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------