سوپراستارهای سینمای ایران که در جشنواره سی و یکم سیمرغ را از دست دادند+تصاویر



سوپراستارهای سینمای ایران که در جشنواره سی و یکم سیمرغ را از دست دادند+تصاویر

 

جشنواره سی و یکم فیلم فجر با هنرمندانی پرکار چون محمدرضا فروتن، مهناز افشار و حمید فرخ نژاد شگفتی ساز خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، جشنواره سی و یکم فیلم فجر نیز همانند سال گذشته با بازیگرانی همراه است که برخی از آن ها با دو یا سه فیلم جشنواره را پر سرو صدا و جنجالی می کنند.

اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

با توجه به آماری که تاکنون از آثار این دوره از جشنواره به چشم می‌خورد از میان بازیگران زن مریلا زارعی با فیلم های "همه چیز برای فروش"، "هیس دخترها فریاد نمی زنند"، "چ"، "خواب های طلایی" جزو پرکارترین بازیگر زن در جشنواره امسال بود اما با اعلام اسامی فیلم های بخش مسابقه مریلا زارعی با حذف 3 فیلم "خواب های طلایی"،‌ "چ" و "همه چیز برای فروش" شانس خود را برای رقابت از دست داد.

اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

 

مریلا زارعی جزو بازیگرانی بود که هر ساله بیش از یک فیلم برای جشنواره فیلم فجر ایفا کرده بود به طوری که سال گذشته دو فیلم "خرس" و "خوابم می آد" را داشت و با استقبال خوبی هم از سوی مردم و منتقدان روبرو شد.

اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

 

 

اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

 

با حذف برخی از فیلم ها مهناز افشار با فیلم "چه خوبه که برگشتی" و "هیچ کجا هیچ کس"، شقایق فراهانی با فیلم های "تجریش ناتمام" و "گناهکاران"،‌ میترا حجار با فیلم های "دلتنگی های عاشقانه" و "خاکستر و برف" و رویا تیموریان با فیلم های "چه خوبه که برگشتی" و "دلتنگی های عاشقانه" در جشنواره‌ی سی و یکم فیلم فجر حضور دارند و سهم هر کدام از بازیگران دو فیلم است.

در جشنواره امسال شاهد کم فروغی ستاره های زن سینما هستیم به طوری که لیلا حاتمی، نیکی کریمی، هنگامه قاضیانی، پانته آبهرام، نگار جواهریان و پگاه آهنگرانی از جمله بازیگران محبوب سینما هستند که تنها با یک فیلم در جشنواره شرکت می کنند. از غایبان مشهور زن سینمای ایران می‌توان به فاطمه معتمدآریا، باران کوثری، گلاب آدینه و ترانه علیدوستی و یکتا ناصر اشاره کرد اما در صورت حذف نشدن فیلم زندگی "مشترک آقای محمودی و بانو" می‌توان به حضور ترانه علیدوستی امیدوار بود.

اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

 

اکبر عبدی نیز در صورت انتخاب شدن فیلم هایی چون "رسوایی"، "عملیات مهدکودک"، "جا به جا" می‌توانست پرکارترین بازیگر مرد جشنواره باشد و همچنین صابر ابر نیز با حذف فیلم های "همه چیز برای فروش"، "آسمان زرد کم عمق"، فرصت رقابت را از دست داد و هر دو بازیگر تنها با فیلم "رسوایی" و "هیچ کجا، هیچ کس" شانس برگزیده شدن دارند.

اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

 

اما پرکارترین بازیگر مرد سینمایی ایران کسی نیست جز محمدرضا فروتن که با 3 فیلم "دلتنگی های عاشقانه"، "هیچ کجا، هیچ کس" و "تجریش ناتمام" شانس بیشتری برای جایزه سیمرغ بلورین را دارد ستاره های مرد سینمای ایران نیز همچون شهاب حسینی، مصطفی زمانی و رضا عطاران و در کنار آن ها بازیگرانی چون جمشید هاشم پور، امیر‌ آقایی، محمدرضا شریفی نیا، امیر جعفری، همایون ارشادی، افشین هاشمی، ساعد سهیلی و کوروش تهامی هر کدام تنها با دو فیلم در میان بازیگران مرد با هم رقابت می‌کنند.

 

از کم فروغی بزرگان و ستارگان مرد سینما ایران می‌توان به رضا کیانیان، آتیلا پسیانی، حمید فرخ نژاد، فرامرز قریبیان، حامد بهداد اشاره کرد که با یک فیلم سعی در تصاحب سیمرغ بلورین جشنواره سی و یکم فیلم فجر دارند. اما از غایبان بزرگ جشنواره سی و یکم از میان بازیگران مرد می توان به چهره هایی چون مهدی هاشمی، فرهاد اصلانی، حبیب رضایی، بهرام رادان، پرویز پرستویی، علی مصفا، عزت الله انتظامی، جمشید مشایخی، داود رشیدی و علی نصیریان اشاره کرد./باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------