کشف حجاب شبنم فرشادجو و کتایون ریاحی در اعتراض به فوت مهسا امینی/ پست اینستاگرامی همایون شجریان و محسن چاوشی برای دختر سنندجی



شبنم فرشادجو،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
شبنم فرشادجو بازیگر معروف سینمای ایران در اقدامی عجیب و به علت ناراحتی از حادثه تلخی که برای مهسا امینی رخ داده، کشف حجاب کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، شبنم فرشادجو، بازیگر سینما و تلویزیون ایران پس از درگذشت مهسا امینی و در اقدامی هنجارشکنانه در صفحه اینستاگرام خود کشف حجاب کرد و با درج چند استوری، علت این اقدام را مرگ مهسا امینی عنوان کرد.

 

شبنم فرشادجو در این استوری‌های اینستاگرامی گفت: به‌خاطر اتفاقی که برای مهسا افتاد، تصمیم گرفتم استوری بی‌حجاب بگذارم! به‌خاطر کارایی که می‌کنید آدمو از هرچی حجاب اجباری و گشت ارشاده بیزار می‌کنید.

 

شبنم فرشادجو،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

 

***

 

استوری حجاب کتایون ریاحی هم جنجالی شد

بهارنیوز نوشت: کتایون ریاحی در اعتراض به ماجرای گشت ارشاد برای حمایت از مهسا امینی به چالش گشت ارشاد ممنوع پیوست و حجابش را برداشت.

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید


 

پست اینستاگرامی همایون شجریان و محسن چاوشی در واکنش به فوت مهسا امینی

همایون شجریان با انتشار پستی در اینستاگرام به فوت مهسا امینی واکنش نشان داد.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید
اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

 

 ***

 

واکنش کنایه‌آمیز رضا کیانیان به فوت مهسا امینی

رضا کیانیان، بازیگر پیشکوست سینما و تلویزیون با انتشار پستی به فوت مهسا امینی واکنش نشان داد.

 

رضا کیانیان نوشت:

مهسا امینی هم رفت…

 

آه ای فرشتگان مغضوب!رفتن به استادیوم برایتان ممنوع است. دوچرخه سواری و موتور سواری ممنوع است. خروج از کشور بدون اجازه مَردتان ممنوع است. تار موهایتان ممنوع است. آرایش تان ممنوع است. لباس انتخابی ممنوع است. زیبایی ممنوع است. صدایتان ممنوع است ، و شاید بهتر بود کلا زن را ممنوع می کردند.

 

حالا می خواهم از وزارت کشور  خواهش کنم توضیح دهد؟ آیا گشت ارشاد، از آغاز تا کنون چقدر هزینه روی دست دولت ها گذاشته است؟ و آمار با حجاب کردن خانم ها ، با این خرج هنگفت چند نفر بوده است؟

 

آیا هنوز هم روی این نوع امر به معروف و نهی از منکر پافشاری می کنید؟ هنوز هم اصرار دارید، بخشی از مردم را در برابر بخش دیگری از مردم قرار دهید؟

 

***

 

واکنش مهراب قاسم خانی به مرگ مهسا امینی

قاسمخانی نوشت: دیگه چی باید بشه که بفهمید کسی با گشت ارشاد، ارشاد نمیشه؟ چند سال دیگه زمان نیاز دارید که توی سرتون بره که شیوه زندگی و عقیده و سلیقه و نگرش هیچ کسی رو با زور و کتک و ممنوعیت و محدودیت و سانسور و فیلترینگ نمیشه عوض کرد؟ اصلاً کی قراره بفهمید که چنین حقی ندارید؟

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

 

***

 

پست احساسی هانیه توسلی برای مهسا امینی

هانیه توسلی نوشت: من مبهوتم. دردی که خانواده اش می کشند،دردی که خودش کشیده،با پست و استوری و هشتگ و لایک کم می شود؟ نه قطعن نه!چطور می شود از عدالت حرف زد؟فریاد زد؟سکوت کرد؟به کدام جرم؟چرا؟چرا؟چرا؟ عاجزم و مبهوت و غمگین و خشمگین. همین. دختر جوان بیست و دو ساله!جرم؟بد حجابی!متاسفم و با تمام وجودم احساس استیصال و بدبختی می کنم.

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------