آخرین اخبار فرهنگی - هنری

دختر شایسته عربستان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ این کشور در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت خواهد کرد. به گزارش انتخاب به نقل از…

آلبوم جدید محسن چاوشی منتشر شد



اخبار,اخبار فرهنگی,محسن چاوشی
تازه‌ترین آلبوم محسن چاوشی خواننده موسیقی پاپ کشورمان با نام «بی‌نام» سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان از امروز در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، تازه‌ترین آلبوم محسن چاوشی خواننده موسیقی پاپ کشورمان با نام «بی‌نام» از امروز دوشنبه دوم دی ماه به تهیه‌کنندگی هادی حسینی در قالب نسخه دیجیتالی در دسترس مخاطبان و علاقه‌مندان قرار گرفت.

 

 آلبوم «بی‌نام» که پیش‌ از این قرار بود با عنوان «قمار باز» روانه بازار شود، مشتمل بر 11 قطعه با اشعاری از مولانا و سعدی است و در خلال آن از اشعار برخی شاعران دیگر نیز به‌صورت ترکیبی استفاده شده است. این در حالی است که انتشار آلبوم «بی‌نام» پیش از این چندین بار به دلایل مختلف به تعویق افتاده بود.

 

این آلبوم شامل یازده آهنگ باکلام است و هیچ‌یک از آهنگ‌ها قبلا منتشر نشده‌اند. موسیقی «بی‌نام» تماما توسط محسن چاوشی ساخته شده  و محمد جاسمی نیز به‌عنوان هم خوان و خواننده مهمان در این اثرموسیقی مشارکت داشته است.

 

«قند منی»، «گنجشک پریده»، «بار سلطان»، «چنگ»، «قمارباز»، «عقل و خرد»، «زاهد»، «باز آمدم»، «من ندانستم»، «قوم به حج رفته» و «راز»،‌ یازده قطعه‌ای هستند که ترکیب آلبوم «بی‌نام» محسن چاوشی را تشکیل می‌دهند.

 

محسن چاوشی پیش از این آلبوم‌های «یه شاخه نیلوفر»، «ژاکت»، «حریص»، «سنتوری»، «پرچم سفید»، «من خود آن سیزده‌ام»، «پاروی بی‌قایق» و «امیر بی‌گزند» را روانه بازار کرده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------