سلنا گومز گیشه سینما را فتح کرد/ استقبال از فیلم جنجالی وودی آلن



اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم روز بارانی در نیویورک
"روز بارانی در نیویورک" به کارگردانی وودی آلن با وجود طرد شدن از سوی بازیگران اصلی و استودیو آمازون، با استقبال تماشاگران در سراسر دنیا مواجه شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، سلنا گومز و تیموتی شالامه بازیگران اصلی "روز بارانی در نیویورک" هستند که مدیران آمازون استودیوز قید اکران آن را در آمریکا زدند و ترجیح دادند پای خود را از ماجرای پرونده رسوایی جنسی وودی آلن کنار بکشند. با این حال، تماشاگران معدود سینماهای باز در دوران شیوع کرونا برای دیدن این عاشقانه آمریکایی هزینه کردند.

 

در شرایطی که بسیاری از سینماها در سراسر دنیا همچنان بسته‌اند، "روز بارانی در نیویورک" در سینماهای کره جنوبی روی پرده رفت و با ۳۳۰ هزار دلار صدرنشین فیلم‌های پرفروش دنیا شد. پس از حدود دو ماه قرنطینه سخت، شهروندان کره این هفته توانستند سینما بروند و تازه‌ترین تجربه کارگردانی آلن را با رعایت کردن موارد بهداشتی و ایمنی روی پرده ببینند.

 

هر چند به دست آوردن آمار و ارقام فروش فیلم‌ها در دوران شیوع کرونا سخت است اما به نظر می‌رسد رقم فروش "روز بارانی در نیویورک" بسیار بالاتر از انیمیشن تازه "به پیش" محصول تازه استودیوهای دیزنی و پیکسار با ۱۷ هزار دلار در نروژ است. فیلم فرانسوی "دوران زیبا" با ۳۵ هزار دلار در استرالیا و "رنجور" با ۶۹ هزار دلار در آمریکا دیگر پرفروش‌های هفته بودند.

 

"روز بارانی در نیویورک" پس از باز شدن پرونده اتهام‌های جنسی وودی آلن سرنوشتی عجیب پیدا کرد و عملا نفرین شد. با این حال، فیلم از اکران مستقل در فرانسه، اسپانیا، مکزیک و روسیه حدود ۲۱ میلیون دلار درآمد داشت و از سه هفته دیگر هم در بریتانیا به نمایش عمومی درمی‌آید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------