اسکار آیزاک به دنیای ابرقهرمان‌ها بازگشت



اخبار,اخبار فرهنگی,اسکار آیزاک
پس از آنکه ایتن هاک در مصاحبه‌هایی از فیلم‌های ابرقهرمانی انتقاد کرد، هواداران ژانر غافلگیر شدند که هاک برای بازی در نقش یک شخصیت شرور با مارول همکاری می‌کند.

به گزارش ایران آرت، فیلمبرداری سریال "شوالیه ماه" (Moon Knight) بر اساس یکی از شخصیت‌های محبوب مارول به زودی آغاز خواهد شد. در این سریال که داستانش در "دنیای سینمایی مارول" روی می‌دهد و از دیزنی+ پخش خواهد شد، "اسکار آیزک" و "ایتان هاک" نقش‌آفرینی کرده‌اند و به همین علت، این عنوان ابرقهرمانی مخاطبینی که به دنیای کتاب‌های مصور بی‌علاقه‌اند را نیز کنجکاو می‌کند.

 

پس از آنکه هاک در مصاحبه‌هایی از فیلم‌های ابرقهرمانی انتقاد کرد، هواداران ژانر غافلگیر شدند که هاک برای بازی در نقش یک شخصیت شرور با مارول همکاری می‌کند. هاک سرانجام سکوت خود را شکسته و در مصاحبه با پادکست "واچ" فاش می‌کند که بازی مقابل آیزک علت اصلی پیوستن او به "شوالیه ماه" بوده است.

 

هاک در پاسخ به این پرسش که چرا عاقبت تصمیم گرفته در یک عنوان ابرقهرمانی بازی کند می‌گوید: "خوب، به عنوان یک بازیگر در چنین موقعیتی هستم. راستش را بخواهید خیلی دوست دارم که "شوالیه ماه" داستانی کمتر شناخته‌شده است و آزادی هنری بیشتری فراهم می‌کند. کارگردانش "محمد دیاب" است و او یک انسان نابغه."

 

هاک اضافه می‌کند: "راستش را بخواهید یکی از علت‌های اصلی‌اش اسکار [آیزک] است. کار کردن با او را بسیار هیجان‌انگیز می‌دانم. از کاری که با زندگی‌اش می‌کند لذت می‌برم. مرا به یاد بازیگرانی می‌اندازد که وقتی اولین بار به نیویورک آمدم الگو قرار می‌دادم. اسکار جوان‌تر از من است، و من نحوه‌ پیشرفتش و تفکرش را دوست دارم. در مجموع وقتی با افرادی کار کنید که نگاه‌شان را دوست دارید، اتفاقات خوشایندی روی می‌دهد، این‌طور نیست؟"

 

هاک در ادامه برداشت خود از فیلم‌های ابرقهرمانی در دنیای امروز و اهمیت آن‌ها را توضیح می‌دهد و می‌گوید در هالیوود برای وجود انواع مختلف پروژه‌ها فضا وجود دارد: "باید حرف‌هایی مرتبط با زمانه بزنید. نمی‌توانید تظاهر کنید که در این دوره از زمان زندگی نمی‌کنید. باید برای بهتر شدن دوره‌ی زمانی خود تلاش کنید."

 

انتظار می‌رود "شوالیه ماه" سال ۲۰۲۲ از دیزنی+ پخش شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------