سریال پیکی بلایندرز مورد اتهام قرار گرفت



سریال پیکی بلایندرز،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
فصل ششم و پایانی سریال "پیکی بلایندرز" در حال ساخت است و سازندگان سریال مورد اتهام پنهان‌گیری و به خاطر انداختن جان عوامل کار قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایران آرت به نقل از گاردین، تحقیقات درباره اتهامی مبنی بر اینکه در جریان فیلمبرداری فصل ششم سریال "پیکی بلایندرز" پروتکل‌های بهداشتی دوران شیوع کرونا رعایت نشده، آغاز شده است. براساس اتهامات مطرح شده باوجود مشخص شدن این مسئله که تست کرونای یکی از عوامل تولید این سریال، مثبت بوده، تهیه‌کنندگان همچنان بدون آشکار کردن این خبر تا چندین ساعت به فیلمبرداری ادامه داده بودند.

 

تهیه‌کنندگان سریال پیکی بلایندرز به‌دلیل اجازه ادامه فعالیت یکی از اعضای تیم تولید که تست کرونایش مثبت اعلام شده بود، متهم به در معرض خطر قرار دادن زندگی عوامل ساخت این سریال شده‌اند. هم‌اکنون تحقیقات در رابطه با اتهامات مطرح شده علیه تولید‌کنندگان این سریال محبوب شبکه بی‌بی‌سی در جریان است.

 

همشهری نوشت فیلمبرداری از "پیکی بلایندرز"، طبق گفته یکی از سخنگویان این سریال، به‌دلیل مثبت اعلام شدن تست یکی از اعضای تیم تولید این سریال در اوایل هفته جاری موقتا متوقف شده بود. البته بعدا اینطور ادعا شد که تست کرونای فرد مزبور جعلی بوده و فیلمبرداری سریال پس از مدتی توقف ادامه یافت.

 

البته اعضای تیم تولید "پیکی بلایندرز" ادعا کرده‌اند که در ابتدا تست مثبت کرونای فرد مزبور، فاش نشد و فیلمبرداری همچنان ادامه پیدا کرد تا اینکه یکی از عوامل سریال، متوجه قضیه شد و درنهایت تهیه‌کنندگان مجبور به توقف ساخت سریال شدند. سریال پیکی بلایندرز ازجمله سریال‌های محبوب این روزهای بی‌بی‌سی است که در آن به اتفاقات پیرامون یک گروه گنگستری در شهر بیرمنگهام پرداخته می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------