آقای گلزار این مسخره‌بازی‌ها چیه واقعا؟



محمدرضا گلزار،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
حتما شما هم ویدئوی عجیب مصاحبه با چند دختر و پسر دهه هشتادی را دیده اید که از طرفداران دوآتشه محمدرضا گلزار هستند و اشک و گریه شان فضای مجازی را ترکانده است.

به گزارش شهرآرا، یکی از رسانه‌های داخلی با چند نوجوان دختر و پسر ایرانی میزگردی تشکیل داده و از آن‌ها یک سوال مشخص می‌کند: محمدرضا گلزار را چقدر دوست دارید و چه تاثیری در زندگی تان دارد. این پرسش اما چنان آن‌ها را منقلب می‌کند و تحت تاثیر قرار می‌دهد که صحبت‌ها و واکنش‌های عجیب و غریبی از خود نشان می‌دهند و البته به واکنش‌های زیادی در فضای مجازی منجر می‌شود وخیلی ها از دیدنش شوکه ‌می ‌شوند.

 

آن‌ها در این مصاحبه می‌گویند موفقیت گلزار بسیار بیشتر از موفقیت خودشان برایشان اهمیت دارد و جهان بدون گلزار ناقص و بی ارزش است! کار حتی در این گفت‌و گو به حدی می‌رسد که یکی از آن‌ها بعد از سوال مجری که می‌پرسد « تصور جهان بدون گلزار چه شکلیه؟» به گریه و زاری می افتند و آن را تصور ناپذیر و فوق العاده سخت بیان می‌کنند. یکی از دختران هم با بغض و اشک می‌گوید: «ایشون نباشن منم نیستم. دوام نمی آریم.»

 

این حرف‌ها باعث شد خیلی‌ها دوباره به الگو‌ها و تاثیر شخصیت‌های مشهور بر تصور برخی از نوجوان‌های و جوان‌های ایرانی بپردازند و وضعیت جامعه را در این زمینه اسفناک بدانند. عده دیگری هم گفته‌اند این صحبت‌ها نشان داد سیاست گذاران و مسئو لان ما از آنچه کف خیابان و در بین مردم می‌گذرد اطلاع چندانی ندارند و برای همین از تصمیم هایشان بی فایده است و حتی نتیجه عکس می‌دهد.

 

بسیاری از کاربران در این باره  نوشته اند که این رفتارها مشکوک است چه بسا مثل ماجرای «چند می‌گیری گریه کنی» این ها هم یک چیزی می‌گیرند که برای کسی غش و ضعف بروند.

 

کاربری در این باره نوشت: کلا ممد رضا گلزار ترفندشه فک کنم، باورم نمیشه یه سری پول نگیرن این جور خودشونو کوچیک کنن، این آدما بیلبوردای زنده هستن که اجاره کرده.

 

دیگری نوشت: کاش انقدر احمق بودم که محمد رضا گلزار رو رکن اصلی جهان میدیدم و جهان رو بدون اون ناقص میدونستم.

 

کاربر دیگر نوشت: وقتی که کلیپ طرفدارای رضا گلزارو دیدم که به خاطر نبودن رضا گلزار گریشون گرفت، منم همزمان گریه ام گرفت که چرا با اینا تو یه جا هستم.

 

دیگری نوشت: ینکه دخترهای ۱۳,۱۴اینطوری واسه دنیای بی رضا گلزار اشک بریزن عجیبه !!! یعنی چی آخه ؟ چه بلایی سر این طفلک ها داره میاد ؟ این سطحی نگری از کجا میاد؟ خونواده،جامعه،آموزش پرورش؟ بابا یه غلطی بکنید واسه این نسل

 

دیگری نوشت: عاقا ممد رضا گلزار به اینا پول داده هیچ توجیه عقلانی دیگه ای نمیتونه داشته باشد من هی می بینم هی تاسف میخورم

 

دیگری نوشت: خود مامان بابای گلزار اینقدر به «آقا رضا » وابسته نیستن که اینا هستن

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------