گرازهای وحشی به شکیرا حمله کردند و کیفش را دزدیدند



شکیرا،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
شکیرا تازه‌ترین قربانی گرازهایی است که در سال‌های اخیر مرکز ایالت کاتالان اسپانیا را قبضه کرده اند.

به گزارش فرارو به نقل از بی بی سی، شکیرا، خواننده مشهور کلمبیایی، می گوید دو گراز وحشی در پاکی در بارسلونا به او و پسر هشت ساله‌اش حمله کرده اند.

 

این ابر ستاره پاپ می‌گوید گرازها کیفش را دزدیدند و به جنگل فرار کردند.

 

او کیف پاره‌ای را که در جنگل پیدا شده مقابل دوربین گرفت و گفت: ببینید دو گراز وحشی که در پارک به من حمله کردند چه به سر کیفم آوردند.

 

شکیرا افزود: آنها کیفم را با موبایلم به جنگل بردند و همه چیز را خراب کردند.

 

او سپس به پسرش - که از جرارد پیکه بازیکن تیم فوتبال بارسلونا دارد - رو کرد و گفت: میلان راستش را بگو که چه طور مادرت در مقابل گرازهای وحشی ایستادگی کرد.

 

پلیس اسپانیا می گوید که فقط در سال ۲۰۱۶ میلادی، ۱۱۸۷ تماس تلفنی در مورد حمله گرازهای وحشی به سگ ها، غارت غذای گربه ها، ایجاد مزاحمت برای رفت و آمد اتومبیل‌ها در شهر دریافت کرد.

 

در سال ۲۰۱۳ نیز یکی از ماموران پلیس شهر سعی کرد این مساله را شخصا حل کند و با اسلحه خود به سوی یک گراز شلیک کرد اما تیر به خطا رفت و به یک مامور دیگر خورد.

 

گرازها که می توانند حامل انواع مختلفی از بیماری‌ها باشند، از جمله سرسخت‌ترین حیوانات قرار دارند و تقریباً در هر محیط طبیعی می توانند زنده بمانند.

 

اما آنها در سال‌های اخیر به طور فزاینده‌ای به شهرها روی آورده اند تا از زباله هایی که شهروندان تولید می کنند تغذیه کنند.

 

جمعیت گرازها در اروپا به مرز انفجار رسیده است و در حال حاضر تخمین زده می شود که بیش از ۱۰ میلیون گراز در این قاره زندگی می کنند. به همین خاطر بسیاری از شهرها راهکارهای مختلفی را برای کاهش تعداد گرازهای وحشی به کار گرفته اند، به طور نمونه در برلین، پایتخت آلمان، شکارچیان هزاران گراز را کشته اند اما این مشکل همچنان حل و فصل نشده است.

 

سال گذشته ماموران پلیس در رم، پایتخت ایتالیا× به خانواده‌ای از گرازهای وحشی که وارد زمین بازی بچه‌ها شده بودند تیر بیهوشی شلیک کردند و بعد آنها را با تزریق سم کشتند اما این کار اعتراض و خشم عمومی را در پی داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------