آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

احمدي‌نژاد سرزده از سريال "مادرانه" بازديد کرد



بازدید سرزده احمدی نژاداز سریال مادرانه,پخش سریال مادرانه از شبکه سوم

احمدي‌نژاد سرزده از سريال "مادرانه" بازديد کرد

رئيس‌جمهور به طور سرزده از مراحل تهيه و ساخت سريال تلويزيوني«مادرانه» بازديد و با عوامل و بازيگران اين سريال از نزديك گفتگو كرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، محمود احمدي‌نژاد شامگاه  (سه شنبه) به طور سرزده در محل فيلمبرداري سريال تلويزيوني«مادرانه» حضور يافت و در فضايي صميمي با عوامل ساخت و بازيگران اين مجموعه از نزديك ديدار و گفتگو و از تلاش‌هاي آنان تقدير كرد. 

 

در اين ديدار يکي از پلان‌هاي اين سريال در حضور احمدي‌نژاد ضبط و جواد افشار، كارگردان، محمدرضا شفيعي، تهيه كننده و سعيد نعمت‌الله نويسنده اين سريال در خصوص چگونگي مراحل توليد و ساخت اين مجموعه و نيز داستان و محتواي سريال تلويزيوني«مادرانه» توضيحاتي را به رئيس‌جمهور ارائه كردند.

 

 گفتني است سريال تلويزيوني«مادرانه» با مضموني اجتماعي در 30 قسمت 35 دقيقه‌اي براي ايام ماه مبارک رمضان براي پخش از شبکه سوم سيما توليد مي‌شود. مهدي سلطاني، آتيلا پسياني، لعيا زنگنه، شقايق فراهاني، عباس غزالي، هستي مهدوي‌فر و مهرداد ضيايي از جمله بازيگران اين مجموعه تلويزيوني هستند./باشگاه خبرنگاران

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------