آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

ادامه فیلمبرداری «فریدِ؟ میگه ساعت هشت» با اضافه شدن سه بازیگر جدید



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فیلم سینمایی فریدِ؟ میگه ساعت هشت

با ادامه فیلمبرداری «فریدِ؟ میگه ساعت هشت» به کارگردانی مسعود فرجام و تهیه کنندگی پیمان راد در تهران، سه بازیگر زن جوان مقابل دوربین این فیلم سینمایی رفتند.

 به گزارش مهر،  در ادامه فیلمبرداری فیلم سینمایی «فریدِ؟ میگه ساعت هشت»، روشنک گرامی، الهه افشاری و آزاده سدیری مقابل دوربین رفتند. پیشتر صحنه هایی از این فیلم با حضور آذرخش فراهانی و سام حسامی جلوی دوربین رفته بود.


پیمان راد تهیه کننده این فیلم پیش از این اعلام کرده بود، «فریدِ؟ میگه ساعت هشت» حال و هوایی اجتماعی و جوانانه دارد و قصه آن، روایت و برشی از ۲ شب زندگی پنج جوان است که براساس تصمیم ها و انتخاب های غلط سرنوشت نافرجامی را برای خود رقم می زنند.

تمامی صحنه های این فیلم در شب رخ می دهد و گروه سازنده از جمعه ۳۰ آذر ماه، پس از پشت سر گذاشتن جلسات فیلمبرداری در بوستان جنگلی کوهسار، فیلمبرداری این فیلم را در لوکیشن ثابت این پروژه در خانه ای قدیمی دنبال می کنند.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فیلم سینمایی فریدِ؟ میگه ساعت هشت


«فریدِ؟ میگه ساعت هشت» با سرمایه گذاری بخش خصوصی تولید می شود و تمامی صحنه های آن در تهران مقابل دوربین خواهد رفت و پیش بینی می شود تا اواسط دی ماه فیلمبرداری آن ادامه داشته باشد.

عباس رافعی در مقام مشاور پروژه، این فیلم را همراهی می کند.

امیر پرهیزکار: مجری طرح، علیرضا رضایی: مدیر تولید، شاهین غلامرضایی: برنامه ریز، امیر کرباسچی: دستیار اول کارگردان، نرگس امتیازی و وحید عزیزی: گروه کارگردانی، سعید براتی: فیلمبردار، حسین مجد: طراح صحنه، پردیس رافعی: طراح لباس، مسعود شاهوردی: صدابردار، مهرداد قلی پور: طراح چهره پردازی، جواد حقیقی: آهنگساز، حسن ایزدی: جلوه‌های ویژه، سیما محمدی: عکاس، مهسا بهشتی: فیلمبردار پشت صحنه و قربان صادقی: مدیر تدارکات از دیگر عوامل این فیلم هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------