اواخر بهمن پرونده «دختر شیطان» بسته می شود



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فیلم سینمایی دخترشیطان

فیلم سینمایی «دخترشیطان» به کارگردانی قربان محمدپور با طولانی شدن مراحل فنی،دوماه دیگر آماده نمایش می شود.

به گزارش صبا، کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی «دخترشیطان» در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم سینمایی در گفت و گو با خبرنگار «صبا» توضیح داد: همچنان مراحل فنی پایانی فیلم در حال انجام است. به دلیل حجم بالای جلوه های ویژه «دخترشیطان» که توسط سیدهادی اسلامی در حال انجام است،دوماه دیگر این مرحله به طول می انجامد.

وی در ادامه افزود: این حجم از جلوه های ویژه را تاکنون در سینمای ایران نداشته ایم و با وسواس زیادی این مرحله در حال سپری شدن است.امیدواریم تا دوماه آینده جلوه های ویژه به پایان برسد تا پرونده فیلم بسته شود.

محمدپور در خصوص مراحل دیگر کار نیز توضیح داد:ساخت موسیقی فیلم به پایان رسیده و صداگذاری نیز همزمان با جلوه های ویژه   در حال انجام است. پیش بینی می شود تا اواخر بهمن یا اوایل اسفند جلوه های ویژه به پایان رسد و با توجه به این که نمونه جلوه های ویژه به دست آمده است، زودتر می توانیم برای درخواست پروانه نمایش اقدام کنیم.

کارگردان «سلام بمبئی» در ارتباط با طولانی شدن مراحل فنی فیلم اذعان داشت:فکر نمی کردم مراحل فنی فیلم این میزان طولانی شود،بیش از ۲۰۰پلان ویژوال داریم و این نوع ویژوال  را تاکنون در سینمای ایران نداشته ایم به همین دلیل با وسواس زیادی در حال سپری شدن است.
او در خصوص زمان اکران فیلم اضافه کرد:یکی از گزینه های اکران ما اکران نوروزی است، ولی تصمیم گیر نهایی آقای سرتیپی پخش کننده فیلم هستند.

گفتنی است؛ «دختر شیطان» داستان یکی از بچه‌های ابلیس است که می‌خواهد توبه کند و شرط پذیرش توبه‌اش آن است که به یک آدم بی‌گناه سجده کند. دختر شیطان وارد زمین می‌شود و به دنبال یک آدم بی‌گناه می‌گردد.

این فیلم سینمایی بعد از «سلام بمبئی» دومین فیلم مشترک ایران ‌و هند محسوب می شود.

ایشا روات، حمید فرخ نژاد، جکی شروف، گلشن گروور، سیمران میشکروتی، محمدرضا شریفی نیا و فردین حفیظی از بازیگران اصلی فیلم هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------