پخش «فوق سری» فخیم زاده



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سریال فوق سری

سریال کمدی-پلیسی 13 قسمتی « فوق سری» در جدول پخش کانال اردوی شبکه سحر قرار گرفت.

به گزارش برنا،  این سریال به منظور پیشگیری و برخورد با عاملان فروش مواد مخدر و آگاهی بخشیدن به خانواده ها در خصوص چگونگی نفوذ تولید کنندگان و پخش کنندگان مواد مخدر در بین جوانان، تولید شده است.

در خلاصه سریال « فوق سری» آمده است که سرهنگ نادری و سرهنگ نصراللهی که دوست و همکار قدیمی هستند و روابط خانوادگی دارند، با یک باند قاچاقچی مواد مخدر درگیر می شوند. این امر باعث شکل گیری عملیات فوق سری در نیروی انتظامی می شود که فقط 5 نفر از آن اطلاع دارند. با ورود عروس سرهنگ نصراللهی به ماجرا، داستان جذابتر و پربرخورد ادامه پیدا می کند.

در این سریال بازیگرانی چون مهدی فخیم زاده، حبیب دهقان نسب، محمد صادقی، بیوک میرزایی، فریبا کوثری، رامین راستاد، امیر محمد زند، شقایق فراهانی به همراه جمع دیگری از هنرمندان، ایفای نقش کرده اند.

سریال « فوق سری» با کارگردانی مهدی فخیم زاده، محصول اسفند 1393 شبکه یک سیماست و در شبکه سحر، توسط گلشن نقوی ترجمه شده و محسن محسنی آن را حک و زیرنویس کرده است.

این سریال  هرشب به جز یکشنبه شب ها در ساعت 22:00 به مدت 50 دقیقه  مخاطبان شبکه سحر در شبه قاره هند را پای تلویزیون می نشاند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------