آخرین اخبار فرهنگی - هنری

سینمای ایران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۷ فیلم‌ که مثل «بیبدن» بر اساس پرونده‌ای واقعی ساخته شده‌اند

در سینمای ایران پرداختن به پرونده‌های جنایی به اندازه هالیوود رواج ندارد، چراکه موانعی زیادی در مسیر به تصویر کشیدن آنها…

عید اومده دوباره کلاه قرمزی تو راهه



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,کلاه قرمزی

بعد از چند خبر و گمانه زنی درباره پخش شدن یا نشدن کلاه قرمزی در نوروز 98 و حتی جایگزینی برنامه عموپورنگ، بالاخره معاون سیما اعلام کرد کلاه قرمزی احتمالاً به نوروز می‌رسد.

 

البته این روال را هر ساله داریم. هربار می‌گویند کلاه قرمزی امسال نداریم و مردم از خبر ناراحت می‌شوند و درباره‌اش حرف می‌زنند و می‌نویسند و بعد در دقیقه 90 می‌شنویم که چشم‌مان به جمال کلاه قرمزی و رفقا روشن می‌شود.


بالاخره دیروز خیال طرفداران کلاه قرمزی راحت شد. البته تا حدودی. تا خبر احتمال پخش این برنامه محبوب منتشر شد خیلی‌ها از ذوقی که از شنیدن این خبر داشتند نوشتند و از خبر استقبال کردند. البته ایراد از نحوه اطلاع‌رسانی هم چیزی بود که بین واکنش‌ها و اظهارنظر‌ها می‌دیدیم. به هرحال کلاه قرمزی محبوب‌ترین چهره نوروز چند سال اخیر است و به راحتی نمی‌توان از آن گذشت.


این هم واکنش کاربران ایرانی به کلاه قرمزی: رهام: «گفتن امسال احتمالاً کلاه قرمزی داریم با ۲۷سال سن باز برای دیدن کلاه قرمزی ذوق دارم»، مریم: «بالاخره کلاه‌قرمزی داره یا نداره؟ یه بار توی عمرتون یه خبر رو مثل آدم اعلام کنید.عجبا»، مهدیه: «امسال از شنیدن پخش سریال کلاه قرمزی ذوق زده نشدم واقعاً ترسناکه!»، دوزلی: «کلاه قرمزی می‌ده. آخ جون.»، نسترن: «هیچی به اندازه این‌که احتمالاً کلاه‌قرمزی امسال پخش می‌شه نمی‌تونست منو انقدر خوشحال کنه.»، ساغر کیانی: «عید من فقط با کلاه قرمزی معنی پیدا می‌کنه»، آرتاس: «واقعاً کسی دغدغه کلاه قرمزی رو داره که به عید می‌رسه»، مانا: «باز نزدیک عید شد! کلاه قرمزی خواهد آمد یا خیر؟»، مریخی: «درسته گوشت قرمز نداریم ولی عوضش کلاه قرمزی داریم.».

 

روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------