اسکارلت جوهانسون: حق بازی در هر نقشی را دارم



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون در واکنش به انتقادات می‌گوید او باید حق بازی در نقش هر انسان، حیوان و یا درختی را داشته باشد.

 اسکارلت جوهانسون ستاره‌ی فیلم‌های "انتقام‌جویان" در چند سال اخیر با انتخاب دو نقش جنجالی اعتراضات زیادی را برانگیخت. پردرآمدترین بازیگر زن حال حاضر دنیا، ابتدا با فیلم "شبح درون پوسته" (Ghost in the Shell) که اقتباسی لایو اکشن از مانگای ژاپنی بود، و به فاصله‌ی کوتاهی پس از آن با انتخاب نقش یک مرد تراجنسیتی در فیلم "راب اند تاگ" (Rub & Tug) موجب شکل‌گیری موج اعتراضات گسترده‌ای شد.

او تاکنون در این باره سکوت کرده بود اما به تازگی در مصاحبه با مجله‌ی "از ایف" توضیح می‌دهد که احساس می‌کند باید حق بازی در هر نقشی که به نظر مناسب برسد را داشته باشد.

جوهانسون می‌گوید: "می‌دانید، به عنوان یک بازیگر من باید اجازه داشته باشم نقش هر انسان، یا حتی هر درخت و حیوانی را بازی کنم، زیرا این کار من است و این حق انتخاب از الزامات آن. احساس می‌کنم که این در حرفه‌ی ما یک گرایش است و بنابر دلایل مختلف اجتماعی باید محقق شود، با این حال گاهی اوقات هم بر روی هنر تأثیر می‌گذارد و عذاب‌آور می‌شود. به نظر من هنر باید از هر محدودیتی رها باشد."

او در ادامه می‌افزاید: "به اعتقاد من اگر به دیگران اجازه می‌دادیم درک خودشان را از مسائل داشته باشند و لزوماً مانند ما فکر نکنند جامعه‌ی متحدتری می‌داشتیم."

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, اسکارلت جوهانسون

جوهانسون در مجله از ایف

به گزارش سی نما، فیلم "شبح درون پوسته" با بازی جوهانسون در نقش یک شخصیت آسیایی تبار سرانجام به سینما راه یافت اما جنجالی که برای فیلم "راب اند تاگ" به راه افتاد، بازیگر را مجبور به عقب‌نشینی و انصراف کرد. از زمان جدایی جوهانسون تا کنون هنوز بازیگر جدیدی برای بازی در نقش اصلی فیلم "روپرت سندرز" انتخاب نشده است.

جوهانسون آخرین بار در "انتقام‌جویان: آخر بازی" مارول و دیزنی دیده شد. این فیلم ۳۰ جولای به صورت دیجیتال و ‍‍۱۳ آگوست به صورت بلو-ری برای شبکه‌ی نمایش خانگی عرضه می‌شود.

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, اسکارلت جوهانسون

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------