آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

فصل چهارم «کودک‌ شو» به‌زودی آغاز می‌شود



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,پژمان بازغی

بازيگر فيلم «بارکد» گفت: فيلمبرداري فصل جديد «کودک‌شو» به‌زودي آغاز خواهد شد. علاوه بر «کودک‌شو»، سريال «بيگانه‌اي با من است» اثر احمد اميني به‌زودي روي آنتن شبکه دوم سيما مي‌رود که از آن هم مي‌توانم به‌عنوان يکي از مهمترين فعاليت‌هاي خود در تلويزيون ياد کنم.

 

پژمان بازغي بازيگر سينما و تلويزيون در گفت‌وگو با ميزان، پيرامون آخرين فعاليت‌هاي خود در عرصه بازيگري گفت: به‌تازگي بازي در فيلم سينمايي «سلفي با دموکراسي» به کارگرداني «علي عطشاني» را به اتمام رسانده‌ام که براي حضور در سي و هشتمين جشنواره فيلم فجر آماده مي‌شود.وي با اشاره به حضور دوباره خود در تلويزيون تاکيد کرد: علاوه بر فيلم سينمايي «سلفي با دموکراسي» در مجموعه تلويزيوني به کارگرداني احمد اميني به ايفاي نقش پرداخته‌ام که فيلمبرداري آن نيز به پايان رسيده است، اين سريال «بيگانه‌اي با من است» نام دارد که چند وقتي است به کار خود پايان داده و به‌زودي روي آنتن خواهد رفت.

 

بازيگر فيلم سينمايي «دوئل» درباره ساير فعاليت‌هاي خود در عرصه سينما اضافه کرد: اثر ديگري با نام «عطرخون» به کارگرداني «حسين قاسمي جامي» را نيز به پايان رسانده‌ام، اين فيلم اولين تجربه فيلمسازي اين کارگردان محسوب مي‌شود و آن هم براي حضور در سي و هشتمين جشنواره فيلم فجر تلاش مي‌کند. وي درباره دليل همکاري مستمر خود با کارگردانان فيلم اولي تاکيد کرد: از کارکردن با کارگردانان جوان به‌شدت لذت مي‌برم، کارگردانان جوان ايده‌هاي تازه‌اي دارند، اکثرا مطالعات بالايي دارند و با شور وشوق فراواني به توليد اثر خود مي‌پردازند، اينها دلايلي هستند که همواره مرا براي کار با فيلمسازان جوانان مشتاق مي‌کند.

 

بازيگر فيلم سينمايي «خوب بد جلف» درباره احتمال دريافت سيمرغ بلورين جشنواره فيلم فجر اظهارکرد: صد در صد به سيمرغ بلورين سي و هشتمين جشنواره فيلم فجر فکر مي‌کنم، هر بازيگري برايش جايزه‌گرفتن از جشنواره فيلم فجر مهم است، من تمام تلاشم را براي ايفاي نقش‎‌هاي خوب انجام داده‌ام.وي در همين راستا ادامه داد: امسال با سه فيلم راهي فجر 38 خواهم شد، اما يک فيلم، محصولي جمعي است و بايد در آخر ديد آن محصول نهايي چگونه از آب در مي‌آيد، زيرا همين محصول نهايي به شدت در ديده‌شدن يا نشدن نقش من هم موثر است.

 

بازيگر فيلم سينمايي «تيغ و ترمه» درباره فعاليت‌هاي تلويزيوني خود خاطرنشان کرد: فيلمبرداري فصل جديد «کودک‌شو» به‌زودي آغاز خواهد شد. علاوه بر «کودک‌شو»، سريال «بيگانه‌اي با من است» اثر احمد اميني به‌زودي روي آنتن شبکه دوم سيما مي‌رود که از آن هم مي‌توانم به‌عنوان يکي از مهمترين فعاليت‌هاي خود در تلويزيون ياد کنم.

 

روزنامه آرمان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------