معتمدآریا ممنوع التصویر نیست



 

 

معتمدآریا ممنوع التصویر نیست

 

مدیر شبکه یک با رد ممنوع‌التصویر شدن فاطمه معتمدآریا تاکید کرد: من چیزی درباره او نمی‌دانم، اما دو قسمت دیگر مجموعه "آشپزباشی" تمام می‌شود و ممنوع‌التصویر شدن او معنی ندارد.


مهدی فرجی، مدیر شبکه یک درباره ممنوع کار شدن فاطمه معتمدآریا در تلویزیون با توجه به حضورش در جشنواره کن به خبرنگار مهر گفت: من در این باره اطلاعی ندارم، اما دو قسمت دیگر مجموعه تلویزیونی "آشپزباشی" تمام می‌شود، بنابراین ایجاد ممنوع‌التصویر شدن او معنی ندارد.


مدیر شبکه یک درباره ریتم کند، تغییر قسمت‌های مجموعه تلویزیونی "آشپزباشی" از ۴۰ قسمت به ۲۶ قسمت و بودجه‌ای که صرف شده، توضیح داد: بودجه خیلی حرام نشده است. تلقی اولیه درباره این سریال این طور بود که حدود ۴۰ قسمت تهیه شود ، بعد از اینکه کار جلو رفت، کارگردان تصمیم گرفت برای بهتر شدن ریتم و خلاصه شدن قصه تغییراتی در قسمت‌های این مجموعه دهد.

 

وی خاطرنشان ساخت: این تغییرات به خاطر تندتر شدن ریتم کار بود، به همین دلیل برخی قسمت‌های این مجموعه کاهش یافت. این اتفاق معمولی است و در آثار مختلف پیش می‌آید. در طول کار پلان‌ها و سکانس‌های زیادی ضبط می‌شود تا با یک تدوین مناسب کار بهتری تهیه و پخش شود.

 

فرجی در پاسخ به این سئوال که تکلیف بودجه این مجموعه چه می‌شود، گفت: بودجه تفاوتی نکرده است. تصویربرداری مجموعه "آشپزباشی" ۱۶ ماه طول کشید و تغییری هم در هزینه ایجاد نشد. کاهش تعداد قسمت‌های این مجموعه هم برای جلب رضایت مخاطبان بود و این تصمیم از سوی کارگردان گرفته شد. البته ما هم توصیه‌هایی به او کردیم و گروه هم ترجیح داد بهتر است تعداد قسمت‌ها کمتر شود.

 

جواد نوروزبیگی، تهیه‌کننده مجموعه "آشپزباشی" درباره تغییر قسمت‌های این سریال از ۱۳ به ۴۰ قسمت و بعد از آن از ۴۰ تا به ۲۶ قسمت چندی پیش به خبرنگار مهر گفت: ما به دلیل افزایش ریتم تعداد قسمت‌های این مجموعه را کاهش دادیم. با توجه به اینکه فیلمنامه در ابتدا کامل نبود و ما کار را شروع کردیم، تغییراتی در این مجموعه دادیم.

 

مجموعه "آشپزباشی" به کارگردaانی محمدرضا هنرمند روزهای دوشنبه ساعت ۲۲ از شبکه یک پخش می‌شود. در این مجموعه پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا، فرهاد اصلانی، سیدمهرداد ضیایی، مهراوه و ملیکا شریفی‌نیا و ... بازی کردند و داستان درباره اختلاف یک زن و شوهر است و ...../ خبرگزارى مهر

 

 

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------