آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

فیلم‌هایی که تابستان امسال اکران می شوند



امسال تابستان شاهد فیلم های پرهزینه و  نام های مشهور هستیم. فیلم هایی که جلوی صفحه نمایش شما را نگه می دارند و لحظه به لحظه دنبال کننده داستان فیلم هستید. این فیلم ها قرار است در ماه های آینده روی پرده سینما بروند.

وودی آلن, فیلم های هالیوود, فیلم

1. (Sightseers) گردشگران - 10 می 2013
کمدی بن ویتلی در مورد زوج بی عرضه ای است که با تریلی خود سرزمین ها ناشناخته اطراف بریتانیا را می گردند. آنها در طول سفر خود از کارخانه مدادسازی و دیگر مکان هایی که اصولا برای گردشگران هیچ جذابیتی ندارد، دیدن می کنند و اتفاق های جالبی برایشان رخ می دهد.

2. (Before Midnight) قبل از نیمه شب - 25 می 2013
در سال 1995 میلادی، ریچارد لینکلاتر کارگردان به همراه ستاره های خود، اتان هاواک و جولی دلپی یک فیلم عاشقانه با نام «پیش از غروب» ساخت که در مورد  عشق میان یک مرد آمریکایی و یک زن فرانسوی بسیار حساس و عصبی بود. در سال 2004 میلادی، لینکلاتر و کمپانی او این فیلم را با ساخت فیلم دیگری به نام «قبل از طلوع » ادامه داد. در قسمت سوم این سری از فیلم ها، هاواک و دلپی که در دهه چهلم زندگی خود هستند با هم ازدواج کرده اند و دو دختر دوقلو دارند. لینکلاتر در این فیلم انواع لحظه های تلخ و شیرین و عشق و دعواهای زناشویی را به تصویر کشیده است.

وودی آلن, فیلم های هالیوود, فیلم

3. (The Kings of Summer) پادشاه تابستان  - 31 می 2013
جوئه توی و پاتریک کینان تحت فشارهای زیاد از طرف خانواده خود هستند و خانه ای در وسط جنگل برای خود می سازند و آنجا را به بهشت خود تبدیل می کنند. البته تا قبل از اینکه دخترها همه چیز را خراب کنند. این فیلم کمدی جذابیت زیادی دارد. نیک آفرمن به عنوان پدر خشن و بداخلاق جوئه بسیار زیبا ایفای نقش کرده است.

4. (Much Ado About Nothing) بحث سر مسایل بی ارزش - 7 ژوئن 2013
این فیلم به طور سیاه و سفید ساخته شده است. نویسنده، تهیه کننده و کارگردان آن جاس ودون است. این فیلم سرشار از لحظه های جالب است. هنرپیشه های آن چندان شناخته شده نیستند و بیشتر در سریال های تلویزیونی بازی می کنند. داستان این فیلم از نمایشنامه ای از شکسپیر به همین نام اقتباس شده است.

وودی آلن, فیلم های هالیوود, فیلم

5. (Fruitvale Station) ایستگاه فورت‌ویل - 16 جولای 2013
در نخستین ساعات شروع سال 2009 میلادی، اسکار گرانت 22 ساله در سکوی مترو توسط یک افسر پلیس به ضرب گلوله جان خود را از دست می دهد. این حادثه اعتراضات و سر و صدای بسیاری در جامعه را به دنبال دارد و منجر می شوند تا افسر پلیس به زندان بیفتد. فیلم ایستگاه فورت‌ویل، ساعات پایانی زندگی گرانت را به تصویر کشیده است.

وودی آلن, فیلم های هالیوود, فیلم

6. (Only God Forgives) فقط خدا می بخشد - 19 جولای 2013
فیلم راندن (Drive) یک تریلر آمریکایی است که در سال 2011 میلادی با بازی رایان کاسلینگ روی پرده رفت و محبوبین بسیاری کسب کرد. کارگردان این فیلم نیکولاس ویندینگ رفن است. پس از این فیلم زیبا همه دوستداران این کارگردان منتظر فیلم جدید او بودند. امسال تابستان، فیلم جدید ویندینگ رفن به نام « فقط خدا می بخشد» نیز نگاهی پیچیده به خشونت دارد. هنرپیشه اصلی این فیلم نیز رایان گاسلینگ است.

وودی آلن, فیلم های هالیوود, فیلم

7. (Blue Jasmine) یاسمن آبی - 26 جولای 2013
مطلب زیادی در مورد این فیلم وجود ندارد. فقط اینکه کارگردان آن وودی آلن است. در این فیلم ستاره هایی همچون لوئیس سی کی و اندرو دایس کلی به همراه کیت بلانش و آلک بالدوین بازی می کنند.

8. (The Spectacular Now) دیدنی - 2 آگوست 2013
این فیلم جان هاگز یک فیلم مستقل است. آخرین کارگردان آن - جیمز پونسولت – به نام «مست» به بیننده ثابت کرد که او می داند چگونه از هنرپیشه های خود بازی عالی بگیرد و داستان را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشد. این فیلم نشان می دهد فیلم «مست» پونسولت از روی شانس و اقبال خوب از آب در نیامده است. این فیلم در مور دختری است که همیشه سرش در کتاب است و ناگهان عاشق فردی می شود که نباشد بشود.

9. (You're Next) تو بعدی هستی - 23 آگوست 2013
تو بعدی هست، یک تریلر ترسناک به کارگردانی آدام وینگارد است. در این فیلم یک انسان دیوانه با ماسکی روی صورت و تبری در دست به سراغ خانواده ای می رود که برای تعطیلات آخر هفته در خانه ای ویلایی دو هم جمع شده اند. این قاتل ماسک دار با انواع وسایل مختلف به جان تک تک اعضای خانواده می افتد و آنها را به قتل می رساند.

وودی آلن, فیلم های هالیوود, فیلم

10. (The Grandmaster) قهرمان - 23 آگوست 2013
اگر تاکنون فیلم های کارگردان کره ای به نام وونگ کار وای را ندیده اید، حتما این کار را بکنید. همه فیلم های این کارگردان عالی هستند. آخرین فیلم این کارگردان کره ای نیز همچون دیگر فیلم های او عالی است. سوپراستار چینی فیلم – تونی لیونگ – نقش Ip Man، قهرمان داستان را بازی می کند. این فیلم اکشن یادآور  فیلم های بروس لی است.
منبع:bartarinha.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------