چرا مهران مدیری درسریال قهوه تلخ نیست؟



 

  چرا مهران مدیری در قهوه تلخ نیست؟

 

پس از توزیع ۶ قسمت از سریال قهوه تلخ این سوال در ذهن خریداران این سریال به وجود آمده که چرا خود مهران مدیری هنوز به عنوان بازیگر در جلوی دوربین حضور نیافته است؟

پس از آنکه تبلیغات گسترده سریال "قهوه تلخ" در سطح شهرها آغاز شد، بسیاری از مخاطبان تصور می کردند که مهران مدیری علاوه بر کارگردانی این سریال، در قسمت های مختلف آن نیز ایفای نقش خواهد کرد در حالی که این حدس تاکنون درست نبوده و مهران مدیری علی رغم توزیع ۶ قسمت از "قهوه تلخ" هنوز در جلوی دوربین ظاهر نشده است.

گفته می شود که این غیبت مهران مدیری چندان کوتاه نخواهد بود و وی از قسمت ۲۰ این سریال، به جمع بازیگران اضافه خواهد شد؛ به عبارت دقیق تر، مهران مدیری، علاوه بر ۷ قسمت گذشته، در ۱۳ قسمت آینده یعنی ۵ هفته دیگر نیز حضور نخواهد یافت.

برخی کارشناسان معتقدند پیش بینی افت احتمالی مخاطبان در قسمت های میانی این سریال ۹۰ قسمتی، علت تاخیر مهران مدیری برای بازی در این سریال بوده و عوامل این سریال به این وسیله می کوشند، شوک و جاذبه جدیدی برای مخاطبان در قسمت های میانی این سریال جهت فروش هرچه بیشتر آن بیافرینند.... / آژانس خبری تحلیلی هنر آرت نا


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------