آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

"لیسانسه‌ها"جلوی دوربین سروش صحت / "پرستاران" همچنان درحال تصویربرداری است (+تصاویر)



در روند تولیدات جدید تلویزیون، بهنام تشکر هم اکنون جلوی دوربین "لیسانسه ها" به کارگردانی سروش صحت است و سریال "پرستاران" نیز همچنان مراحل تصویربرداری خود را طی می کند.

به گزارش میزان، پس از پایان پخش دو سریال "پریا" و "چرخ فلک" که به ترتیب میهمان هر شب مخاطبان شبکه های سه و یک بودند، تلویزیون در تدارک تولید آثار نمایشی جدیدی برای بیننده های خود است.

**سریال "لیسانسه ها"
سروش صحت که تجربه های موفقی از ساخت سریال های طنز شبانه را با ساخت آثار همچون ساختمان "پزشکان"، "چهارخونه"، " بازی" ، "پژمان" و "شمعدونی" در کارنامه هنری خود ثبت کرده، حدود یک هفته قبل تولید جدید ترین سریال خود برای تلویزیون را آغاز کرد.

"لیسانسه ها" عنوان جدید ترین سریال صحت است که بیژن بنفشه خواه، عزت الله مهر آوران، بهنام تشکر، مهران رجبی، رویا میر علمی، متین ستوده و امیر حسین رستمی در آن به ایفای نقش می پردازند.

 

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,سریال های جدید

 

مهرآوران در گفت و گویی که چندی پیش با میزان داشت، بر متفاوت بودن طنز موجود در سریال "لیسانسه ها" تأکید کرد. این سریال برای شبکه یک سیما تصویربرداری می شود.
 
** سریال "پرستاران"
سریال تلویزیونی "پرستاران" به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه کنندگی ناصر هاشمی برای تولید در 52 قسمت 45 دقیقه ای جلوی دوربین رفته است.

این اثر هم اکنون دریک مرکز اورژانس در حال تصویربرداری است و هنرمندانی همچون فریبا نادری، لیندا کیانی، میرطاهر مظلومی، عاطفه رضوی، الناز حبیبی و فاطمه گودرزی در آن به ایفای نقش می پردازند.

 

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,سریال های جدید

 

**سریال "یکتا"
سریال تلویزیونی "یکتا" به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو و کارگردانی شهرام شاه حسینی در حال تصویربرداری است.

این اثر که هم اکنون در لوکیشنی اطراف کرج مقابل دوربین رفته با محور اصلی همدلی به حضور تأثیرگذار یک زن درخانواده و نحوه سرپرستی او پس از فوت شوهرش می پردازد.

سام درخشانی، پژمان بازغی، آشا محرابی و شبنم قلی خانی در این اثر ایفای نقش می کنند.

 

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,سریال های جدید

 

** سریال " شهید صیاد شیرازی"
فیلمنامه سریال تلویزیونی "شهید صیاد شیرازی" پس از اینکه مورد تایید خانواده این شهید بزرگوار قرار گرفت و نظرات آنها در متن اثر، لحاظ شد در صورت تامین بودجه جلوی دوربین می رود. نویسنده فیلمنامه سریال تلویزیونی "شهید صیاد شیرازی " را فرهاد توحیدی بر عهده داشته است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------