تصویربرداری «معمای شاه» تمام شد



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,معمای شاه

تصویربرداری سریال «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی که دی ماه سال 91 کلید خورده بود، بعد از گذشت 4 سال امروز به پایان رسید. در این سریال تاریخی بازیگران شناخته شده بسیاری به ایفای نقش پرداختند.

 آی سینما، تصویربرداری سریال «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی که دی ماه سال 91 کلید خورده بود، بعد از گذشت 4 سال امروز به پایان رسید. در این سریال تاریخی بازیگران شناخته شده بسیاری به ایفای نقش پرداختند. «معمای شاه» از زمان آغاز پخش، با اعتراض‌هایی درباره صحت مسائل و اتفاق‌های تاریخی روبه‌رو شده است.

  

دی ماه سال 91 بود که محمدرضا ورزی، کارگردان مجموعه‌هایی چون «عمارت فرنگی»، «سال‌های مشروطه» و... تصویربرداری سریال «معمای شاه» را آغاز کرد. این سریال که سال گذشته از شبکه یک به روی آنتن رفت، تا به امروز با واکنش‌های مختلف و متفاوتی روبرو شده است.

 

«معمای شاه» در ابتدا قرار بود، یک سریال 80 قسمتی باشد، اما بعدها شایعه‌‌هایی در مورد افزایش قسمت‌های آن تا 110 قسمت هم شنیده شد که در نهایت علی لدنی تهیه کننده این سریال اعلام کرد تعداد قسمت‌های این مجموعه بین 60 تا 70 قسمت خواهد بود.

 

اما با گذشت چهار سال ، تصویربرداری این سریال تاریخی امروز به پایان رسید. «معمای شاه» مقطع تاریخی دهه 1330 تا تا پیروزی انقلاب اسلامی را به تصویر کشیده است.

 

در این مجموعه تلویزیونی امیر یل ارجمند، جعفر دهقان، مهراوه شریفی نیا، حدیث فولادوند،‌ گوهر خیر اندیش، محمدرضا شریفی نیا، یوسف صیادی، سپد امیر سلیمانی، آرام جعفری، داریوش کاردان، حسام نواب صفوی،‌ ثریا قاسمی، سیاوش طهمورث، نرگس محمدی و... به ایفای نقش پرداختند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------