اظهارنظر بازیگر «دراکولا» درباره کتابخوانی / هنرمندان افراد کتاب خوانی هستند



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,ژاله صامتی

کتاب خواندن برخلاف فیلم دیدن، تصویر سازی را برای ما به ارمغان می‌آورد که به بازیگری کمک می‌کند.

ژاله صامتی، بازیگر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ پیرامون ارائه راه حلی از سوی هنرمندان  برای ترغیب مردم به کتاب خوانی اظهار داشت: راه خاصی را بلد نیستم، اما هنرمندان خودشان افراد کتاب خوانی هستند.

وی درباره ی میزان مطالعه ی شخصی خود، گفت: خودم در خانه کتابخانه ای قابل توجه دارم و یکی از کارهای مهم زندگی من کتاب خریدن و خواندن آن اثر ها است.

بازیگر « دراکولا» در خصوص کمک کتاب خوانی به بازیگری اظهار داشت: صد درصد مطالعه و کتاب خوانی به بازیگری کمک شایانی می کند، به نظرم در زمان تماشای  فیلم، برای بیننده خیلی تخیل وجود ندارد و شاهد تخیل سازندگان فیلم هستیم، اما کتاب خواندن، تصویر سازی را برای ما به ارمغان می آورد که به بازیگری کمک می کند.

صامتی با معرفی چند کتاب تاثیرگذار بیان  کرد: کتاب‌‌های تاثیر گذار و خوب زیادی خوانده ام، اما برای نمونه کتاب «چشم هایش» و «سال بلوا» یا کتاب «دا» و اثر های روح انگیز شریفیان را از رمان های ایرانی و از کتاب های خارجی هم اثر های آنا گاوالدا را می پسندم.

بازیگر «عصر یخبندان» در خصوص ریشه شکل گیری علاقه به کتاب خوانی، گفت: خیلی غریزی و اکتسابی است، چون پدر من خیلی کتاب خوان بود، من و خواهرانم با کتاب بزرگ شدیم.

وی درباره ی آخرین فعالیت خود اظهار داشت: تئاتر، «یادم تورا فراموش» در ایرانشهر روی صحنه است که دو هفته هم بیشتر تا پایان آن باقی نمانده است.
 
صامتی که در این کار هم در قامت بازیگر و هم کارگردان ظاهر شده است، در پاسخ به این سوال که بازیگری سخت تر است یا کارگردانی، بیان کرد: هر دو آن سخت است و درباره ی این که باز هم کارگردانی را ادامه خواهد داد، گفت: نمی دانم، شاید ادامه دهم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------