آخرین اخبار فرهنگی - هنری

مهاجرت هنرمندان,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

شغل‌های بازیگرانی که مهاجرت کردند، چیست؟

مهاجرت هنرمندان هرچند در سال‌های اخیر روند صعودی داشته، اما تصاویر منتشرشده از برخی از آن‌ها نشان می‌دهد که حال و روز چندان…

ایرج راد: چرا تنها عده خاصی مشغول فعالیت هستند؟ / شرایط بد اقتصادی گریبان‌گیر بازیگران شده است



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان, ایرج راد

راد با بیان اینکه نمی دانم چرا تنها عده خاصی مشغول فعالیت هستند از شرایط بد اقتصادی به عنوان وضعیتی که گریبان گیر تمامی هنرمندان و دست اندرکاران عرصه هنرهای نمایشی شده است، سخن گفت.

ایرج راد بازیگر و کارگردان عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر در گفت و گو با میزان گفت: اگر فرصت پیدا کنم در تلویزیون و سینما حاضر می شوم. پیش تر پیشنهادها زیاد بود اما در دو ماه اخیر پیشنهادی برای بازی نداشته ام.

ایرج راد ادامه داد: هم اکنون در نمایش "راپورت های شبانه دکتر مصدق" به کارگردانی اصغر خلیلی در تالار وحدت روی صحنه هستم.

راد تصریح کرد: شرایط بد اقتصادی گریبان گیر همه دست اندرکاران و هنرمندان هنرهای نمایشی چه در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون شده است، ضمن اینکه مسائل مالی در جای خود قرار دارد و در این میان عده ای خاص مشغول کار کردن هستند.

این بازیگر پیشکسوت در ادامه یادآور شد: هم اکنون تعدادی خاص مشغول کار هستند که نمی دانم چه تعریفی برای این موضوع باید ارائه داد، شاید مردم دوست دارند که آن عده خاص فقط کار کنند.

راد تصریح کرد: افرادی که مشغول فعالیت هستند باید به طور احتمالی چنین امکانی را هم بدهند که دیگر افراد هم کار کنند بخصوص جوان ها و استعدادهای تازه ای که وجود دارند باید فرصتی برای ارائه بازی خود داشته باشند.

بازیگر نمایش "راپورت های شبانه دکتر مصدق" در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار کرد: موضوع دیگری که وجود دارد بحث دلنشین بودن کارها است به نحوی که یک بازیگر باید کاری را که به آن علاقه دارد بازی کند.

وی افزود: هم ا کنون کارهایی که پیشنهاد می شود چندان دلنشین نیست و به دلایل مختلف مورد پسند قرار نمی گیرد و این موضوع حقیقت دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------