آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

سياوش خيرابي عاشق بيمار مي شود



اخبار,اخبارفرهنگی ,سياوش خيرابي

اخبارفرهنگی - سياوش خيرابي عاشق بيمار مي شود

سياوش خيرابي گفت:به عنوان فرد كوچكي كه در سينما حضور دارم به همكاران بگويم که بياييد پشت همديگر باشيم و هواي همديگر را داشته باشيم.

سياوش خيرابي در حال خواندن فيلمنامه «ازدواج کم دردسر» است. بازيگر سريال «آواي باران» درباره کارهاي آماده پخشش گفت: فيلم «همسر مزاحم» به کارگرداني محمد بصيري از کارهاي آماده پخشم است. داستان اين فيلم درباره پسري است که روزي به مطب مادر روان شناس خود مي آِيد و عاشق يکي از بيمارها مي شود. اما بعد از توضيح دادن اين قضيه به مادر خود با مخالفت رو به رو مي شود.

فيلم «لوک خوش شانس» به کارگرداني مجيد کاشي فروشان که از جشنواره کودک پخش شد، منتظر اکرانش هستم و شخصيت لوک را بازي مي کنم. فيلمنامه «ازدواج کم دردسر» را مشغول خواندن هستم و خلاصه داستان آن درباره پسري است که از شهرستان به تهران ميايد و در محله نياوران مشغول رفتگري مي شود. او که مشغول نظافت کوچه است با باز شدن درب يکي از خانه ها چشمش به دختر همسايه مي افتد و هردوي آنها در يک نگاه عاشق هم مي شوند.

 

  بیشتر بخوانید: بیوگرافی سیاوش خیرابی


او ادامه داد: چندين پيشنهاد پروژه به من شده که در حالا حاضر مشغول بررسي هستم. او درباره حضورش روي صحنه تئاتر گفت: تئاتر را خيلي دوست دارم کار کنم و پيشنهاد هاي زيادي از جمله آقاي دژاکام داشتم، اما بزودي در آن حضور پيدا خواهم کرد.

بازيگر سريال «سه پنج دو» درباره دستمزدهاي اين روزهاي بازيگران گفت: همه بي پول شده اند و خيلي کم پيش مي آيد  که بدون دعوا  بتوانيم پول هايمان را بگيريم. من 4 سال است پولي را به مبلغ 2ميليون تومان از تهيه کننده اي مي خواهم که بعد از مدت ها هنوز به من برنگردانده است. در آخر به عنوان فرد كوچكي كه در سينما حضور دارم به همكاران بگويم که بياييد پشت همديگر باشيم و هواي همديگر را داشته باشيم.

اخبار فرهنگی - سینماخبر
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------