هنگامه قاضیانی متون رضا کیانیان را ترجمه می کند+پوستر



هنگامه قاضیانی متون رضا کیانیان را ترجمه می کند+پوستر

فیلم سینمایی «میگرن» به کارگردانی مانلی شجاعی فرد و تهیه کنندگی مجید و حمید آقاگلیان ، از صبح چهارشنبه 10 آبان ماه در گروه سینما آزادی به روی پرده رفت. این فیلم اکران خود را با پنج سینمای آزادی ، اریکه ایرانیان ، پردیس زندگی ، پردیس ملت و موزه سینما آغاز کرد و مصطفی شایسته ، پخش کننده فیلم قول داده که به تدریج بر تعداد سالنها بیافزاید.

فیلم میگرن

با توجه به اکران غافلگیرکننده «میگرن» که فرصتی برای اطلاع رسانی و تبلیغات لازم پیدا نکرد و به رغم محدود بودن سالنها و سانس های اکران ، «میگرن» توانست در چهار روز اول دوازده میلیون تومان بفروشد که این رقم ، فروش نسبتا قابل قبولی است. مانلی شجاعی فرد لوح تقدیر بهترین کارگردانی بخش نگاه نو سی امین جشنواره فیلم فجر را برای کارگردانی«میگرن» از آن خود کرد.

فیلم میگرن

 

هنگامه قاضیانی ، گوهر خیراندیش ، پانته آ بهرام ، رضا کیانیان ، هدایت هاشمی ، سهیلا رضوی ، شاهرخ فروتنیان و افشین هاشمی از بازیگران این فیلم هستند . مانلی شجاعی فرد هم اکنون مستند بلند «بوی سرب ، عطر علف» را به تهیه کنندگی ادهم صفرزاده برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده میکند.

فیلم میگرن

«میگرن» روایتی متقاطع دارد و در آن داستان زندگی سه خانواده محتلف روایت می شود. در یکی از این داستانها هنگامه قاضیانی را در نقش زنی وسواسی و البته مترجم زبان می بینیم که متون رضا کیانیان را ترجمه می کند. در داستان دوم زندگی پسرکی جوان و البته پرمشکل با بازی افشین هاشمی را می بینیم و در داستان سوم هم مروری ارائه می شود بر زندگی یک زوج با بازی هدایت هاشمی و پانته آ بهرام که در این میان مرد خانواده با سهل انگاریهایش کار دست خانواده می دهد..../شبکه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------