آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

کتابخانه علامه مجلسی قدیمترین کتابخانه ...



 

کتابخانه علامه مجلسی قدیمترین کتابخانه عمومی شهرستان سنقر کلیایی

 

کتابخانه علامه مجلسی قدیمترین کتابخانه عمومی شهرستان سنقر کلیایی - ساختمان کتابخانه عمومی علامه مجلسی سنقر مهر ماه ۱۳۵۰ از محل درآمد های شهرداری سنقر مصوبه مجلس با اعتبار تقریبا ۳۶۰۰۰ تومان در زمینی به مساحت ۵۵۰ متر مربع اهدایی شهرداری سنقر و تصویب انجمن شهر در محل پارک با زیر بنای ۹۰ متر مربع تاسیس گردید.


تاریخچه کتابخانه :


ساختمان کتابخانه عمومی علامه مجلسی سنقر مهر ماه ۱۳۵۰ از محل درآمد های شهرداری سنقر مصوبه مجلس با اعتبار تقریبا ۳۶۰۰۰ تومان در زمینی به مساحت ۵۵۰ متر مربع اهدایی شهرداری سنقر و تصویب انجمن شهر در محل پارک با زیر بنای ۹۰ متر مربع تاسیس گردید .

 


این کتابخانه کار خود را با ۱۷۰۰ جلد کتاب آغز نمود و بعد از پیروز انقلاب اسلامی ایران نظر به توجه اسلام در راستای اهداف فرهنگی و بالا بردن سطح فرهنگ کتا ب و کتابخوانی و همچنین کمبود فضای مطالعه به ساختمان فرمانداری سابق انتقال پیدا نمود.

 


پس جنگ تحمیلی کتابخانه به مکان قبلی خود برگشت داده شد اما به بازسازی جدید از مکان کتابخانه در سال ۱۳۶۱ کتابخانه به مکان جدیدی با زیربنای۶۰۰ مترمربع پی ریزی شد.

 


کتابخانه در سال ۱۳۷۲ توسط مهندس ضزغامی معوان وزیر ارشاد آن زمان افتتاح گردید.

 


کتابخانه علامه مجلسی در سال ۱۳۸۸ :


کتابخانه در سال ۱۳۸۸ دارای ۱۶۵۰۰ جلد کتاب و حدود ۱۲۰۰ نفر عضو فعال است ،که ماهانه به طور متوسط دارای ۲۸۰۰ مراجعه کننده دارد .

 


کتابخانه علامه مجلسی دارای بخش های مخزن کتاب ،بخش کافی نت،بخش مرجع و بخش امور اداری و آماده سازی است.

 


این کتابخانه چند سالی است از سیستم رایانه ای و برنامه های نمایه مدیریت و نمایه نشریات جهت ارائه خدمات رسانی بهتر استفاده می نماید.

 

کتابخانه علامه مجلسی در کنار برنامه های اصلی خود در حوزه کتاب وکتابداری در خصوص برنامه های جانبی اقدام به برپایی کلاسهای اوقا ت فراغت تابستان برپایی کتابخانه سیار در هفته کتاب و... به مناسبت های مختلف می نماید..../ اخبار ارسالی به آفتاب

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------