آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

داوران جشنواره کن معرفی شدند

فهرست داوران بخش مسابقه اصلی هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن اعلام شد. به گزارش ایسنا؛ «لیلی گلادستون» بازیگر نامزد اسکار…

ادعای جدید آنجلینا جولی: برد پیت از سال ها قبل خشونت فیزیکی داشت



آنجلینا جولی و برد پیت،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

روزیاتو | آخرین جملات برد پیت روی پله های جت شخصی که آنجلینا جولی و ۶ فرزندشان را در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۶ از خانه خود در فرانسه به لس آنجلس آورده بود، این بود: لعنت به تو. لعنت به همه شما.

 

به گفته جولی، پیت او را یک «عوضی» خطاب کرده و سر و شانه های او را تکان داد.

 

بحث ادعایی در جت شخصی‌ این دو بازیگر که به ازدواج آنها پایان داد، توسط جولی در دادگاه تکرار شده است.

 

اتفاقی که ظاهراً به ‌عنوان درگیری پیت و یکی از بچه‌ها شروع شده بود، به درگیری فیزیکی تبدیل شد که طی آن پیت آبجو و شراب را روی خانواده‌اش ریخت و همسرش را مجروح کرد.

 

با این حال، جولی در یک اقدام قانونی جدید مدعی شده که پیت که دو بار به عنوان «جذاب ترین مرد جهان» توسط مجله پیپل انتخاب شده، قبل از این اتفاق نیز او را مورد آزار جسمی و روحی قرار داده بود.

 

وکلای جولی در اسناد دادگاهی که به تازگی منتشر شده، ادعا کرده اند که «سابقه آزار جسمی جولی توسط پیت خیلی قبل تر از سفر آن ها از فرانسه به مقصد لس آنجلس آغاز شده بود… این پرواز اولین باری بود که پیت آزار جسمی خود را به فرزندانشان نیز معطوف کرد.»

 

طبق اسناد دادگاه، خانم جولی شواهدی دال بر «سابقه آزار جسمی و کنترلگری بیش از حد» پیت دارد و ادعا شده که فرزندانشان همچنان «استرس پس از سانحه قابل توجه و مداومی» را تجربه می کنند.

 

وکلای خانم جولی به «سابقه سوء استفاده، کنترل و پنهان‌کاری» توسط پیت اشاره و ادعا کرده اند که خانم جولی «شهادت، ایمیل‌ها، عکس‌ها و شواهد دیگری» دارد که در صورت برگزاری دادگاه، نشان خواهند داد که پیت تلاش کرده تا رفتارش را مخفی کند.

 

انکار این بازیگر در مورد آزار جسمی در اسناد دادگاهی «فریب‌کارانه» توصیف شده است.

 

علاوه بر این، جولی ادعا کرده که پیت از طریق اختلافشان بر سر مالکیت کارخانه شراب‌سازی میراوال، کنترل مالی «اجباری» روی او اعمال کرده است.

 

پیت تمامی اتهامات مربوط به آزار فیزیکی را رد کرده و پس از تحقیقات FBI در مورد مشاجره آن ها در جت شخصی متهم شناخته نشد.

 

یک منبع نزدیک به پیت گفته است: هرگاه تصمیمی برخلاف میل طرف مقابل [جولی] باشد، به طور مداوم اطلاعات گمراه‌کننده، نادرست یا نامربوط را به عنوان عاملی برای حواس‌پرتی منتشر می کند.

 

این زوج در سال ۲۰۰۴ سر صحنه فیلمبرداری آقا و خانم اسمیت (Mr And Mrs Smith) با هم آشنا شدند و در سال ۲۰۰۵ پیت و جنیفر آنیستون طلاق خود را اعلام کردند.

 

پیت و جولی در سال ۲۰۰۸ عمارت شاتو میراوال (Château Miraval)، یک خانه ۳۵ اتاقه با زمین ۹۲۶ هکتاری و یک تاکستان را خریداری کردند.

 

پیت و جولی شش فرزند به نام‌های مدکس ۲۲ ساله، پاکس ۲۰ ساله، زهارا ۱۹ ساله، شایلو ۱۷ ساله و ویوین و ناکس ۱۵ ساله دارند و در سال ۲۰۱۴ در این عمارت ازدواج کردند.

 

آنجلینا جولی و برد پیت،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

خانم جولی ۵ روز پس از مشاجره با پیت در جت شخصی در سال ۲۰۱۶ درخواست طلاق داد و از آن زمان جنگ حقوقی آن ها ادامه دارد.

 

به گفته وکلا، جولی در تاریخ ۱۲ مارس دو مدرک که جزئیات «شواهد خشونت خانگی پیت علیه جولی و فرزندانش» را شرح می داد، به قاضی ارائه کرد.

 

آنها می گویند اظهارنامه محرمانه جولی باعث ترس پیت شده که این اطلاعات در نهایت به صورت عمومی منتشر شوند.

 

طبق این اسناد، «پیت نظر خود را تغییر داده و ناگهان خرید سهم جولی از عمارت میراوال را مشروط به موافقت او با توافق‌نامه منع افشای بسیار گسترده ای کرده که نشان‌دهنده رفتار ناپسند پیت است، خواه مربوط به میراوال باشد یا خیر».

 

پیت در اسناد متهم شده که از غیبت خود در میراوال برای به دست آوردن مالکیت کارخانه شراب‌سازی و امتناع از تقسیم سود سوء استفاده کرده است.

 

خانم جولی توافق‌نامه منع افشا را رد کرد و به پیت گفت که قصد دارد سهم خود را بفروشد.

 

روایت پیت از وقایع حاکی از آن است که فروش سهم جولی یک اقدام «انتقام‌جویانه» و ناشی از عصبانیت از حکم حضانت مشترک فرزندان بوده است.

 

این ادعا پس از اینکه مشخص شد قاضی پرونده رابطه تجاری خود با وکیل پیت را اعلام نکرده، رد شد.

 

پل مورفی، وکیل جولی گفته است: پیت با امتناع از خرید سهم جولی پس از دادخواست علیه او، امیدوار بود که سوء استفاده از جولی و خانواده‌شان را پنهان کند.

 

یکی از منابع آگاه این وضعیت را «بسیار غم‌انگیز» توصیف کرده و افزود که جولی «فقط آرزو می‌کند که پیت بتواند این موضوع را پشت سر گذاشته و دست از سر او بردارد».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------