اینستالوژی آنا نعمتی



اخبار فرهنگی - آنا نعمتی و صفحه ای آرام، زنانه و بی هیاهو!
اینستالوژی آنا نعمتی

آنا نعمتی در اینستاگرام، صفحه ای کاملا آرام، زنانه و بی هیاهو دارد، شاید غیر از تک و توک عکس های انگشت شمار، حتی تصاویرش قابلیت بازنشر در سایت های سینمایی را هم ندارد و اصطلاحا «تیترخور» نیست

مرور اجمالی
 آدرس: annanemati
دنبال کننده ها: 223k
دنبال رونده: 939
تصاویر ارسالی: 401
کسب لایک: 5k میانگین پست های اخیر
کامنت های دریافتی: میانگین پست های اخیر؛ 90
نتایج جستجوی «اسم + اینستاگرام» در گوگل: حدود 200,000 صفحه
کامنت تصادفی: این چیه پوشیدی مگه می خوای بری حنابندون

اخبار,اخبار فرهنگی , آنا نعمتی

 
تحلیل شهرت
قبل از هر چیز «شفاف سازی» کنم که اینستالوژی امروز درباره آنا نعمتی یا همان آناهیتا نعمتی است - فرقی ندارد، جفتشان یکی است - ولی ایشان با آناهیتا همتی (که معمولا نقش های طنز بازی می کنند) اشتباه نشود، چون خودم معمولا اشتباه می کنم و یک بار هم در رادیو همین تشابه اسمی سوژه شده بود، گفتم شما یک وقت اشتباه نگیرید!

تحلیل عکس ها
نعمتی در اینستاگرام، صفحه ای کاملا آرام، زنانه و بی هیاهو دارد، شاید غیر از تک و توک عکس های انگشت شمار، حتی تصاویرش قابلیت بازنشر در سایت های سینمایی را هم ندارد و اصطلاحا «تیترخور» نیست. مثل خیلی از هنرمندان، اینستاگرام او هم پر است از عکس هایی با نمای «کلوز آپ» و بسته از صورتش، البته با این ویژگی که «عینک آفتابی» در خیلی از تصاویر بر صورتش دیده می شود که علاقه او را به این تیپ نشان می دهد. لوکیشن ماشین هم که گویا برای خیلی از هنرمندان علاقمند به عکاسی و اینستاگرام مناسب عکاس های سلفی است، آلبوم اینستاگرامی نعمتی هم کم از این دست عکس ها ندارد.

نعمتی به موضوعات اجتماعی هم گاهی ورود پیدا می کند، محکومیت اسیدپاشی، فجایع غزه، تسلیت هنری مثلا برای فوت مرحوم ارجمند یا حتی معرفی یک کتاب از این دست موضوعات است.

آنچه هم از گذشته و خاطرات دور زندگی شخصی اش برای این صفحه پسندیده، تنها یک عکس از دوران کودکی اش است و بقیه عکس ها مربوط به زندگی فعلی اش می شود. همچنین از خاطرات و گذشته هنری او هم یک عکس نیست و ترجیح می دهد درباره عکس و متن منتشر کند.

فیلم عصر یخبندان، این روزها حسابی در صفحه او خودنمایی می کند و تا چندی پیش هم انارهای نارس و سفری که به روسیه برای حضور این فیلم در جشنواره بین المللی فستیوال مسکو داشت، صفحه اش را پر از عکس های رنگ وارنگ کرده بود.
اخبار فرهنگی - روزنامه هفت صبح

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------