ویل اسمیت درباره فیلم رهایی به دخترش چه گفت؟/ داستان واقعی یک برده فراری به نام گوردون



 ویل اسمیت,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
فیلم رهایی به کارگردانی آنتوان فوکوآ و با بازی ویل اسمیت روز جمعه پیش رو در سینماهای منتخب و به صورت محدود اکران می‌شود. 

به گزارش ایرنا، رهایی - Emancipation که نخستین بار در ۱ اکتبر ۲۰۲۲ در واشینگتن، دی. سی نمایش داده شد پس از اکران محدود سینمایی در روز دوم دسامبر یک هفته بعد به صورت آنلاین از طریق اپل تی‌وی پلاس منتشر خواهد شد.

 

این فیلم اکشن و دلهره‌آور داستان برده‌ای به نام پیتر را روایت می‌کند که پس از شلاق خوردن تا حد مرگ، از مزرعه‌ای در لوئیزیانا از دست شکارچیان سنگدل فرار کرده و به سمت ایالات متحده شمالی می‌رود و در آنجا به ارتش اتحادیه می‌پیوندد.

 

اسمیت در این فیلم نقش یک برده فراری را بازی می‌کند که بر اساس رویدادهای واقعی، انتشار عکس‌هایی از عمق جراحت‌های ناشی از شلاق‌های شدید بر پشت او، بی‌رحمی شدید برده‌داری را به نمایش گذاشت.

 

رهایی بر اساس داستان واقعی یک برده فراری به نام گوردون ساخته شده است.

 

ویل اسمیت در گفت و گویی با دیلی شو با تروور نواه - The Daily Show With Trevor Noah، درباره ایفای این نقش، بردگی آمریکایی را یکی از وحشیانه‌ترین جنبه‌های تاریخ بشریت عنوان کرده و گفته درک میزان ظلم و ستمی که انسان روا می‌دارد، دشوار است.

 

اسمیت می‌گوید دخترم از من پرسید: «بابا، آیا واقعاً هنوز هم به ساخت فیلم برده دیگری نیاز هست؟ گفتم: «دیبی، بهت قول می‌دم، فیلم برده نخواهم ساخت. این یک فیلم آزادی است.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------