تصمیمی احمقانه که فرصت همکاری با کارگردان نابغه را از میان برد



  اخبار فرهنگی,خبرهای   فرهنگی, سینما
اد هریس که این روزها با درخشش در فصل دوم سریال «وست ورلد» مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته، از پیشنهادی پرده برداشت که روزگاری به شکلی «احمقانه» رد کرده است. 

به گزارش خبرآنلاین، اد هریس با بسیاری از کارگردانان بزرگ سینمای جهان همکاری کرده اما فرصت همکاری با یکی از بزرگترین آن‌ها را به راحتی از دست داده است.

 

ستاره آمریکایی سینما که اکنون با حضور در نقش ویلیام یا همان «مرد سیاه‌پوش» در سریال «وست ورلد» توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، در گفتگویی تازه اعلام کرد که پیشنهاد استنلی کوبریک برای بازی در فیلم «غلاف تمام فلزی» را رد کرده است.

 

هریس اگر پیشنهاد کوبریک را می‌پذیرفت، باید در نقش مشهور سرجنت هارتمن بازی می‌کرد. در فیلم «غلاف تمام فلزی» آر.لی ارمی این نقش را بازی کرد که به یکی از نمادین‌ترین نقش‌های فیلم تبدیل شد.

 

هریس در این باره گفت: «استنلی کوبریک به من تلفن زد و خواست که در فیلم «غلاف تمام فلزی» این نقش را بازی کنم و من گفتم نه.» او در ادامه با بازی ارمی در این فیلم اشاره کرد و گفت: «ارمی خیلی بهتر از آنچه من احتمالا می‌توانستم بازی کنم در این نقش ظاهر شد. اما نپذیرفتن نقش باعث شد این سوال را همیشه از خودم بپرسم: «پیش خودت چه فکری کردی؟». تصمیم احمقانه‌ای بود.»

 

بازیگری که بازی در فیلم‌های «گلن‌گری گلن راس»، «آپولو ۱۳» و «نمایش ترومن» را در کارنامه دارد در ادامه گفت: «من در جوانی موهای سرم را از دست داده بودم و می‌دانستم بدون مو در هیچ فیلمی نقش اول را به من نمی‌دهند. بنابراین سعی کردم که در هر فیلم جذاب‌ترین نقشی را که می‌توانم به دست آورم.»

 

او در این مصاحبه درباره سریال «وست‌ورلد» هم صحبت کرد اما حاضر نشد اعلام کند که در فصل سوم هم بازی خواهد کرد یا نه.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------