گلایه امیرمحمد زند از سیمرغ های سفارشی در جشنواره فیلم فجر/هیچ‌وقت به جایزه فکر نمی‌کنم



 اخبارفرهنگی ,خبرهای فرهنگی, امیرمحمد زند

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من کلاً به جایزه امیدوار نیستم زیرا جوایز جشنواره فیلم فجر سفارشی داده و گرفته می شود بنابراین من هیچگاه برای جایزه کار نکرده و به این بعد فکر نمی‌کنم. 

امیرمحمد زند بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با میزان، درخصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: آخرین کار سینمایی‌ام به بازی در فیلم "آکاردئون" به کارگردانی "آرمان زرین‌کوب" بر می‌گردد که مراحل فنی آن تمام شده و در جشنواره فیلم فجر امسال رونمایی خواهد شد.

 

وی در همین راستا افزود: علاوه بر فیلم "آکاردئون" امسال در دو فیلم "ماه شمسی" به کارگردانی "سعید زارعیان" و "تنهایی" به  تهیه کنندگی و کارگردانی "داود بیدل" نیز به ایفای نقش پرداختم که به احتمال فراوان از شبکه نمایش خانگی پخش خواهند شد.

 

بازیگر فیلم "اتوبوس" داستان فیلم "آکاردئون" را اینگونه توصیف کرد: این فیلم درامی اجتماعی در رابطه با مسائل زناشویی دو نسل متفاوت را به تصویر می‌کشد و در کشاکش این داستان به طرح مشکلات این روابط و فاصله بین هر دو نسل می‌پردازد.

 

وی شانس فیلم آکاردئون را برای جشنواره فجر نسبی دانست و افزود: سینما و مخصوصاً جشنواره فیلم فجر سلیقه‌ای است و بستگی دارد که داوران چه نظری داشته باشند.

 

بازیگر فیلم رخ دیوانه در مورد امکان دریافت سیمرغ بلورین جشنواره برای آکاردئون خاطرنشان کرد: من کلاً به جایزه امیدوار نیستم زیرا جوایز جشنواره فیلم فجر سفارشی داده و گرفته می شود  بنابراین من هیچگاه برای جایزه کار نکرده و به این بعد فکر نمی‌کنم. همین که مردم بازی مرا دوست داشته باشند برای من کافی و بزرگترین جایزه است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------