آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

نسبت فامیلی جرج کلونی با رئیس‌جمهور پیشین آمریکا!



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,جرج کلونی
جرج کلونی بازیگر، تهیه کننده و کارگردان آمریکایی است که در سال ۱۹۶۱ در ایالت کنتاکی متولد شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،جرج کلونی بازیگر، تهیه کننده و کارگردان آمریکایی است که در سال ۱۹۶۱ در ایالت کنتاکی متولد شد. طبق تحقیقاتی که متخصصان انسِستری انجام داده اند، جرج کلونی با لوسی هنکس مادربزرگ ابراهام لینکلن رییس جمهور آمریکا نسبت فامیلی داشته است.

 

گفته می‌شود تام هنکس نیز با مادر لینکلن نسبت دارند و هر دوی این بازیگران به نحوی با آبراهام لینکلن نسبت فامیلی پیدا کرده‌‎اند.

 

کلونی در خانوده‌ای متولد شد که به تجارت و هنر مشهور بودند. مادر کلونی در شورای شهر فعالیت داشته است و پدر وی نیز مجری رادیو و تلویزیون بود و سبب شد که جرج کلونی با رسانه آشنایی نسبی داشته باشد.

 

فیلم‌های او عموما در ژانر اکشن است و مجموعه فیلم سینمایی «یار اوشن» در همین ژانر از فیلم‌های محبوب طرفدارانش است که فروش خوبی را نیز تجربه کرد. گفته می‌شود کلونی برای بازی در این فیلم ۲۰ میلیون دلار دستمزد گرفته است.

 

جرج کلونی علاوه بر بازیگری در فیلمنامه نویسی و کارگردانی هم بسیار موفق ظاهر شده و تاکنون ۶ نامزدی اسکار را برای خود رقم زده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------