پانتومیم وارداتی!



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,برنامه عصر جدید

 

برنامه عصر جدید هرچند روز یک بار با اظهارنظرها، شرکت‌کننده‌ها یا شرایط مسابقه خبرساز و جنجالی می‌شود. سوژه این دفعه اظهارنظر بشیر حسینی یکی از داوران برنامه درباره پانتومیم بود که گفت این هنر ایرانی نیست و کسی هم از آن خوشش نمی‌آید و رأی منفی هم داد. کاربران به‌دلیل اینکه گفته می‌شود بشیر حسینی دوست علی فروغی است و به همین دلیل داور مسابقه شده معمولاً از حسینی انتقاد می‌کنند و این اظهارنظر دیگر ماجرا را بدتر کرد.

 

کاربران درباره حسینی و حرف‌هایش گفتند: آلخاندرو گونزالس ایناریتو: «دیشب تو برنامه عصر جدید بشیرحسینی دراومده میگه پانتومیم یه مقوله وارداتی و مال ما نیست و ما نباید از اون استفاده کنیم به فرهنگ ما نمی‌خوره. یکی نیست بهش بگه همون صندلی قضاوتی که روش نشستی هم یه مقوله وارداتیه‌ها»، شهرام بزرگی: «آهای اونایی که پانتومیم رو یکی از پایه‌های محکم هنرهای نمایشی می‌دونین؛ آیا این‌رو هم می‌دونستین که «دقیقاً جزو  پایه‌هائیه که دیگه الان پایه نیست یا بیشتر توضیح بدم؟!»، مینا: «به نظر من آقای حسینی اصلاً مناسب برای داوری نیستن چون ازچیزی که سردرنمیاره فقط نظرمیده...ایشون وقتی می‌خوان نظر منفی هم بدن دیگه اون کلمه باعشق رو نگن!

 

خیلی ضایع است که می‌گه با عشق و بعد یهو ضربدر رو می‌زنه»، فتحی: «اصلاً سبک مسابقه هم کپیه و ریشه ایرانی نداره»، محسن: «ظرفیت کم اجتماع ایرانی در مباحث جدی و عدم پذیرش اختلاف نظر باعث می‌شه از یه بحث کاملاً عادی اینهمه توهین و تخریب و‌جوسازی ساخته بشه.»، امیر: «پسر! من هنوز تو شوک حرف‌های بشیر حسینی هستم که گفت ریشه سینما تو ایرانه»، شورا: «به نظرم حرف‌های آقای بشیر حسینی به اندازه کافی گویای عدم دانش و سواد برای یکی از مهم‌ترین اشکال هنرهای نمایشیه.

 

کاش یاد بگیریم اصلاً در مورد حوزه‌ای که تخصص نداریم به هیچ وجه نظر که هیچ! داور و کارشناس هم نشیم.»، بائی: «بشیر حسینی گفته پانتومیم واسه ما نیست و تقلید از اونوریاس اونوقت اینو تو برنامه‌ای گفته که کلاً تقلید از اونوریاس و واسه ما نیست و داورشم هست».

 

 ایران 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------