«تبدیل شوندگان» سال ۲۰۲۲ به سینما می‌آیند



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, فیلم سینمایی
تاریخ اکران جدیدترین عنوان از مجموعه سینمایی تبدیل شوندگان اعلام شد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، زمان نمایش فیلم سینمایی بدون نام از دنیای تبدیل شوندگان و همچنین فیلم «دادگاه شیکاگو ۷» در سینما‌ها اعلام شد.

 

آخرین و جدیدترین قسمت از فیلم‌های اکشن و علمی تخیلی تبدیل شوندگان که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده است، در تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۲۲ (۳ تیر ۱۴۰۱) اکران گسترده سینمایی را تجربه خواهد کرد.

 

کمپانی پارامونت در حال حاضر چندین پروژه در مسیر توسعه از دنیای تبدیل شوندگان دارد. جوبی هارولد (نویسنده ارتش مردگان) و جیمز وندربیلت (نویسنده و تهیه کننده زودیاک) برای نویسندگی یک فیلمنامه جدا از این دنیای سینمایی انتخاب شده اند. این در حالی است که این استودیو در حال توسعه یک انیمیشن از تبدیل شوندگان است که جاش کولی (کارگردان داستان اسباب بازی ۴) به همراه آندرو بارر و گابریل فراری عوامل آن خواهند بود.

 

در این بین فیلم سینمایی «دادگاه شیکاگو ۷» به کارگردانی آرون سورکین هم در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰ به صورت محدود و در ۱۶ اکتبر نیز به صورت گسترده اکران خواهد شد. این فیلم داستان یک دادگاه در سال ۱۹۶۳ را روایت می‌کند که هفت نفر در آن به اتهام توطئه توسط دولت فدرال محاکمه می‌شوند. ادی ردماین، ساشا بورن کوهن، جوزف گوردون و فرانک لانگلا بازیگران این فیلم هستند.

 

فیلم سینمایی «دادگاه شیکاگو ۷» دومین اثر سورکین در جایگاه کارگردانی است. او پیش از این در فیلم سینمایی «بازی مالی» در سال ۲۰۱۷ این جایگاه را تجربه کرده بود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------