بازگشت «جود لا» به CAA پس از 15 سال!



«جود لا» پس از 15 سال به شرکت هنری بازگشت که باعث موفقیت و شهرت او با فیلم هایی چون «گاتاکا» و «آقای ریپلی بااستعداد» شد. 

به گزارش فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، «جود لا» هنرپیشه هالیوودی که ۱۵ سال گذشته را در «WME Entertainment» گذراند، برای ادامه فعالیت سینمایی خود به CAA بازگشت. این آژانس همچنین شرکت تولیدی او با نام «Riff Raff Productions» را نمایندگی خواهد کرد.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,جود لا

 

«جود لا» در طول ۲۵ سال حرفه هنرپیشگی خود دارنده جایزه «بفتا» و نامزدی «اسکار» «گلدن گلوب» و «تونی» بوده است. او نقش های کلیدی فیلم هایی چون «آقای رپیلی بااستعداد» «جاده ای به سوی تباهی» «هوش مصنوعی» و «کوهستان سرد» را بازی کرده است.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,جود لا

 

او همچنین در فیلم های «تعطیلات» «شرلوک هولمز» و اخیرا در «کاپیتان ماروِل» ایفای نقش کرده است.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,جود لا

 

لا در تلویزیون هم موفق بود. او برای بازی در مجموعه «پاپ جوان» نامزد جایزه گلدن گلوب شد. او به تازگی در سریال مشهور «پاپ جدید» محصول شبکه «HBO» ظاهر شده است.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,جود لا

 

او همچنین در تئاتر برادوِی موفق بود و برای بازی در نمایش های «هملت» و «بی خردی» دو بار نامزد «تونی» شد که به اسکار تئاتر شهرت دارد.

 

جود لا قرار است در سریال جدید شبکه «HBO» با عنوان «روز سوم» ظاهر شود. او همچنین قرارداد بازی و تهیه کنندگی کمدی ترسناک «کارگردان» به نویسندگی و کارگردانی «تایکا وایتیتی» برای «Showtime» را امضاء کرده است.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,جود لا

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------