فیلم راسل کرو اولین اکران مهم سینمای جهان را رقم می‌زند



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, فیلم راسل کرو
راسل کرو با فیلم سینمایی «نامتعادل» اولین اکران مهم بعد از بازگشایی سینما‌ها را رقم می‌زند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، اگر همه چیز مطابق برنامه پیش برود، فیلم سینمایی «نامتعادل» با بازی راسل کرو، اولین فیلمی خواهد بود که بعد از بازگشایی سینما‌ها در ماه ژوئیه در سینما‌های آمریکا نمایش داده می‌شود.

 

این فیلم سینمایی در یکم ژوئیه (۱۱ تیر) اکران خواهد شد. تاریخی که زودتر از اکران فیلم سینمایی «انگاشته» نولان است. سینمایی «نامتعادل» اولین فیلم استودیو سولستیس - یک کمپانی مستقل ساخت فیلم - خواهد بود. رئیس شرکت سولستیس می‌گوید طبق مشورت با سینمادارها تصمیم به نمایش فیلم «نامتعادل» گرفته است.

 

این روزها محدودیت‌های ناشی از کرونا در آمریکا، رفته رفته برداشته می شود. سینما‌ها در تگزاس می‌توانند میزبان مشتریان خود باشند، اما هنوز نامشخص است که بازار‌های مهم فیلم مثل لس آنجلس و نیویورک تا ماه ژوئیه می‌توانند آغاز به کار کنند یا نه.

 

سینما‌ها قصد دارند با دستورالعمل‌های سازمان بهداشت جهانی همراه شوند و متعهد شده اند با ظرفیت کمتری فیلم‌ها را به نمایش بگذارند تا برای رعایت فاصله اجتماعی مشکلی وجود نداشته باشد. طبق آمار و نظرسنجی که از هزار سینمارو انجام  گرفته، بیش از ۸۰ درصد آمریکایی ها به دیدن فیلم در ماه ژوئیه تمایل دارند.

 

فیلم «نامتعادل» قرار بود در چهارم سپتامبر اکران شود، اما حالا کمی زودتر اکران می‌شود. این فیلم همزمان با اکران در آمریکا، در چین، استرالیا، آلمان، کره جنوبی و چند بازار اروپایی نیز اکران خواهد شد.

 

هنوز مشخص نیست که فیلم «انگاشته» به کارگردانی کریستوفر نولان در تاریخ اصلی خود اکران خواهد شد یا نه. کمپانی برادران وارنر، شرکت منتشر کننده این فیلم، در روز‌های آتی تصمیم نهایی خود را خواهد گرفت.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------