جیک جیلنهال بازیگر سریال شد



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,
جیک جیلنهال برای بازی در سریال «پسر» محصول اچ‌بی‌او جلوی دوربین می‌رود. 

به نقل از ورایتی، شبکه اچ‌بی‌او ساخت سریالی کوتاه را با اقتباس از رمان یو نسبو با عنوان «پسر» با بازی جیک جیلنهال در دستور کار قرار داد.

 

«پسر» به عنوان داستانی از انتقام‌جویی معرفی شده است و سلسله مراتب فساد در اوسلو را زیر ذره‌بین می‌برد. کتاب پسر که سال ۲۰۱۴ به چاپ رسید، درباره سانی لوفتوس است که تقریباً نیمی از عمرش را در زندان سپری کرده، آن هم به خاطر جرایمی که مرتکب نشده است. درهمین حال منبعی دایمی از هروئین در اختیار او قرار گرفته و هم سلولی‌هایی که هر یک آدمکش‌هایی قهار هستند. پدر سان که پلیسی فاسد بود، سال پیش دست به خودکشی زده و وقتی سانی به حقیقتی شوکه کننده درباره خودکشی پدرش پی می‌برد، از زندان فرار می‌کند و به سراغ افرادی می‌رود که در خراب شدن زندگی خودش و پدرش، نقش داشته‌اند.

 

جیک جیلنهال تهیه کنند اجرایی این سریال هم خواهد بود و آن را در کمپانی خودش «ناین استوریز پروداکشنز» تولید می‌کند. لنوری زیون به عنوان نویسنده انتخاب شده است. دنی ویلنوو نیز برای کارگردانی و تهیه کنندگی سریال به پروژه ملحق شده است. خود یو نسبو نیز از تهیه کنندگان پروژه است.

 

گفته شده «پسر» نخستین کتابی بود که «ناین استوریز» امتیاز ساخت آن را خرید و جیلنهال بعد کتاب را به ویلنوو نشان داد و او نیز به سرعت پذیرفت که در این پروژه حضور داشته باشد. آنها ابتدا می‌خواستند آن را در قالب یک فیلم سینمایی بسازند اما بعد به سریال رسیدند.

 

این دومین پروژه اچ‌بی‌او است که جیک جیلنهال با آن همکاری می‌کند. سال پیش اعلام شد وی بازیگر و تهیه کننده «دریاچه موفقیت» خواهد بود که بر مبنای رمانی از گری اشتینگارت ساخته می‌شود. این پروژه هنوز در حال شکل‌گیری است. به همین دلیل «پسر» نخستین نقش‌آفرینی تلویزیونی جیلنهال محسوب می‌شود. البته وی پیشتر در برنامه‌های تلویزیونی حضور داشته است. وی یکی از موفق‌ترین بازیگران نسل خودش است و نامزدی اسکار بهترین نقش مکمل را برای بازی در «کوهستان بروک‌بک» و نامزدی گلدن گلوب را برای «شب‌گرد» و «عشق و دیگر داروها» در کارنامه دارد.

 

وی با همکاری مارکر، کمپانی‌شان را سال ۲۰۱۵ تاسیس کردند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------