آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

هلنا بونهام کارتر و پیرس برازنان همبازی شدند



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, هلنا بونهام کارتر و پیرس برازنان
هلنا بونهام کارتر و پیرس برازنان در روایت تولید پشت صحنه نمایشنامه مشهور جرج برنارد شاو همبازی شدند. 

به  گزارش صبا به نقل از رَپ، هلنا بونهام کارتر بازیگر فیلم های تیم برتون و پیرس برازنان ستاره سابق نقش جیمز باند در یک کمدی رمانتیک با عنوان «نه به احتمال زیاد/Not Bloody Likely» همبازی شدند. این فیلم داستان واقعی پشت صحنه تولید نمایشنامه «پیگمالیون» (۱۹۱۴) نوشته جرج برنارد شاو است این اثر همان نمایشنامه ای است که منجر به ساخت فیلم «بانوی زیبای من» شد.

 

جوئل هاپکینز کارگردان «آخرین شانس هاروی» قرار است این فیلم را کارگردانی کند. انتظار می رود تولید فیلم از بهار ۲۰۲۱ در انگلستان آغاز شود.

 

پیرس برازنان قرار است در این فیلم نقش جرج برنارد شاو را بازی کند نویسنده ای که مصمم است تا یک بازیگر برای ایفای نقش الیزا دولیتل در نمایشنامه اش که امروز به یک کار کلاسیک تبدیل شده، پیدا کند. جستجویی که البته هدفش ابراز عشق است. کل داستان فیلم از نگاه دستیار جوان تولید  بیان می شود.

 

فیلم «نه به احتمال زیاد» که داستانش در سال ۱۹۱۴ می گذرد حال و هوایی شبیه دو کار دیگر بونهام کارتر یعنی «اتاق با یک چشم انداز » و «شکسپیر عاشق» را دارد. بونهام کارتر به تازگی نقش پرنسس مارگارت را در سریال نتفلیکسی «تاج» بازی کرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------