یونان «سیب‌ها» را به اسکار می‌فرستد



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,فیلم سیب‌ها
سینمای یونان فیلم «سیب‌ها» به کارگردانی کریستوس نیکو را به آکادمی اسکار می‌فرستد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛فیلم سینمایی «سیب‌ها» ساخته کریستوس نیکو نماینده کشور یونان در بخش فیلم‌های بین المللی اسکار ۲۰۲۱ خواهد بود.

 

این فیلم سینمایی به عنوان اولین تجربه کارگردانی نیکو به عنوان فیلم افتتاحیه در بخش افق‌های جشنواره ونیز به نمایش درآمد و همچنین در بین فیلم‌های جشنواره‌های تلیوراید و تورنتو قرار داشت.

 

«سیب‌ها» داستان مردی را روایت می‌کند که می‌خواهد خاطرات خود را به یاد بیاورد. این فیلم در این هفته در جشنواره فیلم تسالونیکی که به صورت آنلاین برگزار می‌شود، اکران خواهد شد.

 

گروه کوهن مدیا امتیاز اکران فیلم «سیب‌ها» را در آمریکای شمالی دریافت کرده است. حق اکران این فیلم به کشورهایی مثل فرانسه، ایتالیا، لهستان، سنگاپور و اتریش فروخته شده است.

 

کیت بلانشت و تیم او در کمپانی درتی فیلمز تهیه کنندگان اجرایی این اثر هستند که در جشنواره ونیز نقدهای مثبتی را دریافت کرد.

 

لازم به یادآوری است که آکادمی اسکار لیستی کوتاه از ده فیلم در بخش بین‌المللی را در تاریخ ۹ فوریه منتشر می کند. پنج نامزد نهایی این بخش نیز روز ۱۵ مارس اعلام خواهند شد. نود و سومین دوره اسکار در تاریخ ۲۵ آوریل برگزار می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------